Πολλά είναι τα πρωτότυπα που έχουν δοκιμαστεί κατά καιρούς, ενώ η πιο πρόσφατη είδηση για αυτά, ήταν η πιλοτική δοκιμασία ενός στόλου Burgman Fuel Cell scooter, από την μητροπολιτική αστυνομία του Λονδίνου.
Τα τελευταία νέα, θέλουν την Ιαπωνική κυβέρνηση να δίνει έκκριση τύπου για μια βασισμένη στο Burgman 200 έκδοση fuel cell scooter, με 18 από αυτά τα μοντέλα να δοκιμάζονται σε πραγματικές συνθήκες στο Tokyo.
Το σύστημα των κυψελών καυσίμου, το ρεζερβουάρ υδρογόνου, η μπαταρία και το ηλεκτρικό μοτέρ, έχουν χωρέσει όλα κάτω από τα πλαστικά του Burgman 200, χωρίς να απαιτηθούν δομικές αλλαγές.
Η αυτονομία του Scooter είναι 120 χιλιόμετρα, ενώ η τελική φθάνει τα 75 km/h, με το βάρος να ανέρχεται στα 199 κιλά. Η έγκριση τύπου στην Ιαπωνία, σημαίνει ότι το scooter μπορεί να μπει στην παραγωγή, με το μεγάλο ερώτημα βέβαια να είναι το που θα ανεφοδιάζεται με υδρογόνο, καθότι οι σταθμοί πλήρωσης υδρογόνου, σπανίζουν.