Η ώρα αυτή όμως φαίνεται –επιτέλους- να πλησιάζει, έχοντας προηγηθεί βέβαια αρκετές διαρροές πληροφοριών, με σημαντικότερη αυτή των πλήρων τεχνικών χαρακτηριστικών, πριν ένα μήνα.
Το Autocar, έδωσε πρόσφατα στην δημοσιότητα κάποιες πρόσθετες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου και ενός διαγράμματος δυναμομέτρησης. Σε αυτό βλέπουμε δυο εξαιρετικές μετρήσεις: πολύ γραμμική αύξηση της ισχύος, που κορυφώνεται μετά τις 7.000 σ.α.λ. και μια πολύ γεμάτη καμπύλη ροπής, η οποία ήδη λίγο πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. έχει φτάσει στο 80% της μέγιστης τιμής της.
Οι ίπποι είναι 47 στις 7.000+ σ.α.λ. και η ροπή 53 Nm (5,4 kg-m) στις 5.000 σ.α.λ., τιμές που συμπίπτουν ακριβώς με την ονομαστική απόδοση που αναγράφεται στο τεχνικό εγχειρίδιο που διέρρευσε στα τέλη Αυγούστου. Λίγο περίεργο είναι η αλήθεια αλλά δεν έχουμε κάποιο λόγο να το αμφισβητήσουμε…
Η τελική ταχύτητα επίσης, λέγεται ότι θα υπερβαίνει τα 160 χλμ./ώρα, με τους Ινδούς να αναφέρουν μάλιστα ότι αυτό θα επιτυγχάνεται “easily”, δηλαδή εύκολα.