Ο CEO της Mahindra & Mahindra χαρακτηρίζει ως λάθος το "άνοιγμα" στα δίτροχα


AΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΗΔΗ, Ο ΙΝΔΙΚΟΣ ΚΟΛΟΣΣΟΣ MAHINDRA & MAHINDRA ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ, ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΥΟ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ, ΤΩΝ BSA ΚΑΙ JAWA.

  • 13/12/2019

Τo πρώτο μοντέλο της Jawa, παρουσιάστηκε ακριβώς πριν ένα χρόνο (Νοέμβριος 2018), μια πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα σε κλασικό ύφος, με μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 300 κ.εκ. σε δύο εκδόσεις, ενώ ακολούθησαν οι παρουσιάσεις και άλλων μοντέλων, βασισμένων σε αυτή την πλατφόρμα, με πιο αξιοσημείωτο, το Perak.

Παρά την καλή αρχή και την πολύ θερμή υποδοχή, αφού μέχρι τον Ιανουάριο του 2019 όλα τα Jawa 300 είχαν προπωληθεί, η συνέχεια αποδείχθηκε πολύ δύσκολη, με την εταιρεία να αδυνατεί να παραδώσει τις μοτοσυκλέτες στον προκαθορισμένο χρόνο. Πέραν αυτού, η παραγωγή όλων των υπόλοιπων μοντέλων ανεστάλη.

Τι συνέβη; Προφανώς οι προθέσεις ήταν καλές, αλλά δεν αρκούσαν μόνο αυτές, εδικά όταν πρόκειται να δραστηριοποιηθείς σε ένα νέο, άγνωστο κλάδο, ακόμα και αν σε λένε Mahindra & Mahindra.

“Eίχαμε το όραμα και είχαμε τα κατάλληλα εργαλεία για να το πραγματοποιήσουμε”, δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Anand Mahindra, “Στην πράξη όμως, κάναμε λάθη και επιλέξαμε λάθος διαδρομές. Δεν έπρεπε ποτέ να ανακατευτούμε σε αυτό τον τομέα, ήταν μια αποτυχία”.

Δύσκολα τα πράγματα λοιπόν και γίνονται ακόμη πιο δύσκολα, αν αναλογιστεί κανείς ότι η αγορά της Ινδίας βρίσκεται σε ύφεση. Το μέλλον των Jawa και των BSA διαγράφεται αβέβαιο, με βάση αυτές τις δηλώσεις, ωστόσο δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση από πλευράς Mahindra & Mahindra.