MV Agusta - Ιδού η Moto2 μοτοσυκλέτα της


Μετά την μακρόχρονη απουσία της από τον χώρο των GP μοτοσυκλέτας, η εμβληματική MV Agusta επιστρέφει με τη βοήθεια της Forward Racing Team το 2019, στη μεσαία κατηγορία Moto2.

  • 31/7/2018

Η επιστροφή της MV Agusta δεν γίνεται στην κορυφαία -και πανάκριβη πλέον κατηγορία- αλλά στην πιο οικονομική μεσαία, όπου γίνεται χρήση ενιαίου κινητήρα. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας μέχρι και σήμερα ανήκει στην Honda, όμως το 2019 ξημερώνει μια νέα εποχή, με τη χρήση του τρικύλινδρου κινητήρα των 765 κ.εκ. της Triumph.

Ο κινητήρας αυτός έχει αρκετές ομοιότητες με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 675 κ.εκ. της MV Agusta που χρησιμοποιεί η ιταλική εταιρεία στην F3 Supersport, κάτι που σίγουρα ευνοεί την προσαρμογή της Agusta στο Πρωτάθλημα.

Αμφότερες οι μοτοσυκλέτες διαθέτουν υβριδικό πλαίσιο, με ατσάλινο χωροδικτύωμα στο μπροστινό μέρος, που δένει με αλουμινένιες δοκούς στη μέση, ενώ το ψαλίδι είναι επίσης αλουμινένιο.

Το λευκού χρώματος ρεζερβουάρ ξεχωρίζει κάτω από την ουρά, με τη θέση να βοηθάει στη συγκέντρωση των μαζών και στην ευελιξία της μοτοσυκλέτας.

Επιπλέον πλεονεκτήματα της άνω διάταξης είναι πως α) η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας δεν αλλάζει δραματικά με την κατανάλωση του καυσίμου και β) το εμφανές «ρεζερβουάρ» είναι στην πραγματικότητα το κάλυμμα για ένα τεράστιο φιλτροκούτι.

Η εισαγωγή αέρα στο εν λόγω κουτί γίνεται από έναν αεραγωγό στο ίδιο σχήμα διαμαντιού όπως ο προβολέας της F3.

Οι αναρτήσεις ανήκουν στην Ohlins, και οι τροχοί είναι σφυρήλατοι μαγνησίου από την OZ Racing.


Ο κινητήρας της Triumph διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη της FCC και η εξάτμιση είναι της SC-Project.

Το βάρος που δίνει η MV Agusta για τη μοτοσυκλέτα είναι 217 κιλά (στεγνή), με τον αναβάτη να περιλαμβάνεται σε αυτό, όπως απαιτούν οι κανονισμοί του Moto2.


Στα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά, η γωνία κάστερ βρίσκεται στις 24 μοίρες, το ίχνος στα 104mm και το μεταξόνιο στα 1.382mm.

Το Moto2 project της MV Agusta εξελίχθηκε in house, σε συνεργασία με τους τεχνικούς συνεργάτες της.

Η μοτοσυκλέτα είναι πανέμορφη, ενώ ακόμα δεν γνωρίζουμε το ποιος θα είναι ο εργοστασιακός αναβάτης της φίρμας. Το πρώτο τεστ της μοτοσυκλέτας, όπως γράφει και η Forward Racing Team, αναμένεται σύντομα.