Marzocchi: Συμφωνία με QJ Motor για νέο εργοστάσιο στην Κίνα


Η Ιταλίδα ειδική των αναρτήσεων κάνει ένα γενναίο άνοιγμα προς ανατολάς.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 14/3/2022

Η VRM SPA, μητρική εταιρεία της Marzocchi Motor, και η Zhejiang Qianjiang Motorcycle Co., Ltd. (γνωστότερη ως QJ Motor, εταιρεία-μέλος του γιγάντιου Geely Group) ήρθαν σε συμφωνία για την από κοινού ίδρυση μιας νέας εταιρείας υπό τον τίτλο Zhejiang Mazhuoke Machinery Manufacturing Co. Ltd.

Αυτή θα κατασκευάζει αναρτήσεις με το λογότυπο της Marzocchi για τις ασιατικές αγορές και στην ουσία εδραιώθηκε με βάση το κοινό όφελος των δύο εταίρων.

Όπως αναφέρει το λιτό δελτίο Τύπου της Marzocchi, το νέο εργοστάσιο στήνεται ήδη στην πόλη Zheijang, όπου θα κατασκευάζει πιρούνια και αμορτισέρ για μοτοσυκλέτες προορισμένες για τις αγορές της Ασίας.

Αυτά τα προϊόντα θα χρησιμοποιηθούν ως εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης στις μοτοσυκλέτες της QJ (άρα και των υπολοίπων εταιρειών της, όπως η Benelli), ενώ θα είναι διαθέσιμα και για όποιους άλλους κατασκευαστές τα επιθυμούν.

Παράλληλα, η Marzocchi ανακοινώνει μια μεγάλη επένδυση στην κεντρική της εγκατάσταση στη Μπολόνια της Ιταλίας, στοχευμένη σε σχεδιασμό, R&D, υποδομές δοκιμών, ώστε να διατηρήσει τα υψηλά στάνταρ της στην παγκόσμια αγορά.

“Όταν αποκτήσαμε τη Marzocchi, ο τζίρος της ήταν περίπου 8 εκατομμύρια ευρώ ετησίως,” εξηγεί ο Florenzo Vanzetto, CEO του Ομίλου VRM. “Σήμερα το ποσό αυτό έχει ανέβει στα 32 εκατομμύρια και συνεχίζει να μεγαλώνει με νέα σχέδια και νέες συνεργασίες. Το τμήμα VRM Automotive έχει αρχίσει να γίνεται ο σκληρός πυρήνας της επιχείρησής μας.”

Για την ιταλική εταιρεία, η κίνηση αυτή φαντάζει ιδιαίτερα συμφέρουσα. Αφενός θα έχει μια παραγωγική βάση στην Ασία που θα της επιτρέψει να κατασκευάζει αναρτήσεις στις προδιαγραφές των ασιατικών εργοστασίων και σε ανάλογες τιμές, θα αποφύγει αρκετούς φόρους εισαγωγής και θα καλλιεργήσει μια στενότερη σχέση με τους σημαντικούς κατασκευαστές της Κίνας και της ευρύτερης Ασίας.

Παράλληλα, διεκδικεί ένα μερίδιο της πίτας των επώνυμων περιφερειακών που αυτή τη στιγμή στην Κίνα απολαμβάνει σχεδόν κατ΄ αποκλειστικότητα η ιαπωνική ΚΥΒ (Kayaba) με τις οικονομικές σειρές αναρτήσεων που βλέπουμε στις περισσότερες νέες κινέζικες μοτοσυκλέτες.

Όσο για τους Κινέζους της QJ, εκτός του ότι επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους συμμετέχοντας στο μετοχικό σχήμα της νέας εταιρείας, θα έχουν την ευκαιρία να προσθέσουν ένα ακόμη ένδοξο ευρωπαϊκό όνομα στις μοτοσυκλέτες τους, με καλύτερα στοχευμένα προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές.