KTM – Πως θα σας φαινόταν ένα RC 790 ή ένα 790 Duke GT;


Η KTM είναι μια εταιρεία, που στηρίζει, όπως και πολλές άλλες, την ανάπτυξη της γκάμας της στην modular φιλοσοφία. Εν ολίγοις, μια πλατφόρμα πλαισίου και κινητήρα, χρησιμοποιείται ως βάση πάνω στην οποία “χτίζονται” διάφορες εκδόσεις. 

 

  • 16/1/2019

Μετά την παρουσίαση του 790 Duke λοιπόν, όλοι περιμένουν να δουν ποιες θα είναι οι μελλοντικές εξελίξεις στο αμιγώς ασφάλτινο πεδίο από την KTM. Το πρώτο μοντέλο το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει μια πραγματικότητα, είναι το RC 790, δηλαδή μια supersport υλοποίηση με βάση το Duke. To έχουμε άλλωστε δει να συμβαίνει αναλογικά στους μικρότερους κυβισμούς των Αυστριακών. 

Μάλιστα το ινδικό Autos Blog, δημιούργησε την υποθετική μορφή της μοτοσυκλέτας η οποία δείχνει πολύ θελκτική, ενώ αν συνυπολογίσει κανείς το πόσο ωραία θα ταίριαζαν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του 790 Duke σε μια supersport κατασκευ, “δένει το γλυκό” απόλυτα. 

Υπάρχει βέβαια ένα μεγάλο πρόβλημα σε όλο αυτό, το ότι βάση κυβισμού, ένα  RC 790 θα “τρώει πόρτα” στις κατηγορίες των αγώνων στις οποίες θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικό και αυτό, για μια εταιρεία που έχει ανάγει το “ready to race” ως βασική της φιλοσοφία, είναι θέμα… 

Μια άλλη περίπτωση έκδοσης, η οποία θα μπορούσε ακόμα πιο εύκολα από το RC 790 να υλοποιηθεί, είναι ένα 790 Duke GT. Ένα μεσαίου κυβισμού sport touring, έχει σαφώς πιο μεγάλη εμπορική απήχηση από ένα supersport αντίστοιχου κυβισμού, ενώ παράλληλα δεν έχει και καμία αγωνιστική “υποχρέωση” να καλύψει. 

Ωστόσο τα πλάνα της KTM είναι διαφορετικά και όπως πρόσφατα αποκάλυψε ο CEO της εταιρείας Stefan Pierer, αυτό που θα αποτελέσει νέα έκδοση στην πλατφόρμα των 790, θα είναι ένα SMT 790, μια Street Adventure μοτοσυκλέτα δηλαδή.

 Σε αυτή την περίπτωση είναι κάπως δύσκολο να “χωρέσει” και ένα 790 Duke GT στην γκάμα, αφού επί της ουσίας, το ένα μοντέλο θα “πέφτει” πάνω στο άλλο, δημιουργώντας εσωτερικό ανταγωνισμό.