Ήρθε το νέο Honda SH300i ΜΥ2016


Αναλυτική παρουσίαση του Ιαπωνικού best seller.

  • 9/1/2016

Πάνω από ένα εκατομμύριο σκούτερ SH έχουν πουληθεί στην Ευρώπη τα τελευταία 30 χρόνια χαρίζοντας στο λογότυπο SH το δικό του κύρος στην προϊοντική γκάμα της Honda. Αυτά τα δύο γράμματα έχουν γίνει σύμβολο ανώτερων επιδόσεων και υψηλής αισθητικής, σε συνδυασμό με τη διάσημη ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία Honda.

Το SH300i, με συμπαγείς διαστάσεις, επίπεδο πάτωμα στο άνοιγμα για τα πόδια και τροχούς 16 ιντσών μπροστά και πίσω έχει όλα τα στοιχεία ταυτότητας της σειράς SH και κάτι επιπλέον – έναν ισχυρό κινητήρα που υπόσχεται μέγιστες επιδόσεις στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο.

Διάσημο εδώ και πολλά χρόνια ως το απόλυτο δίκυκλο πόλης, έχει εξελιχθεί σημαντικά και συνδυάζει φρέσκιες, σύγχρονες γραμμές με βελτιωμένη απόκριση κινητήρα από στάση και μεγαλύτερη απόδοση καθώς επίσης και μεγαλύτερη ευχρηστία σε καθημερινή βάση, ενισχύοντας το κύρος του σαν ένα μοντέρνο κλασικό σκούτερ.

To νέο SH300i είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των επισήμων εμπόρων Honda moto της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. στην τιμή των 5.500€.

 

Επισκόπηση Μοντέλου

Το νέο SH300i βασίζεται στη δοκιμασμένη συνταγή SH και διαθέτει νέο, ατσάλινο πλαίσιο με ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο που αυξάνει τη χωρητικότητα κάτω από τη σέλα - χωράει ένα full-face κράνος- διατηρώντας όμως την ευελιξία - σήμα κατατεθέν - του SH.

Διάσημος για τις ζωηρές επιδόσεις και την άμεση απόκριση του γκαζιού, ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας 279cc  του SH300i – με ψεκασμό PGM-FI – αποδίδει τώρα αυξημένη ροπή για άμεση επιτάχυνση στις χαμηλές έως μεσαίες στροφές. Είναι ένας ισχυρός, πρόθυμος και ισορροπημένος κινητήρας, ιδανικός για τις κουραστικές συνθήκες κυκλοφορίας πόλης, αλλά και για απολαυστικές, πιο μακρινές διαδρομές.

H κατανάλωση έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη στη χρήση τεχνολογιών χαμηλής τριβής, ενώ ο κινητήρας χαμηλών ρύπων είναι ο πρώτος της Honda που πληροί τις προδιαγραφές Euro 4.

Έξυπνες αλλαγές στη γεωμετρία δημιουργούν μία ελαφρώς πιο κάθετη, ουδέτερη θέση οδήγησης με εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Έχει εξοικονομηθεί 1kg συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, συμβάλλοντας στην αίσθηση ανάλαφρης και ευέλικτης συμπεριφοράς του SH300i. Δικάναλο ABS ανήκει τώρα  στον στάνταρ εξοπλισμό.

Οι νέες γραμμές του SH300i αποπνέουν δύναμη και αποφασιστικότητα, όπως τα φώτα LED μπροστά και πίσω. Η προσθήκη ενός SMART Key System της Honda αυξάνει το επίπεδο άνεσης για τον αναβάτη και προστασίας για το ίδιο το σκούτερ.

 

Στυλ & Εξοπλισμός

Η τελευταία εκδοχή της παραδοσιακής πλέον σχεδιαστικής φιλοσοφίας  “power & dignity” (‘δύναμη & μεγαλοπρέπεια’) του SH300i παρουσιάζει νέες γραμμές και λεπτομέρειες που αναδεικνύουν τον premium και σπορ χαρακτήρα του.

Η χαρακτηριστική φυσιογνωμία του το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο σαν SH, έχοντας αποκτήσει μία πιο «ατσάλινη», μυώδη εμφάνιση. Φώτα LED μπροστά και πίσω προσδίδουν ένα μοναδικό στοιχείο ταυτότητας. 

Το νέο στυλ αυξάνει την πρακτικότητα. Βελτιωμένος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα – τώρα αρκετά μεγάλος για ένα κράνος full-face – αυξάνει τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει το SH300i στην καθημερινότητα, ενώ η χρηστικότητα και η προστασία βελτιώνονται με την προσθήκη ενός Honda SMART Key System.

Η συμπαγής μονάδα λειτουργεί σε συνδυασμό με ένα μπουτόν επιλογής προγράμματος τοποθετημένο στη δεξιά εσωτερική ποδιά, επιτρέποντας τη λειτουργία της ανάφλεξης και της απασφάλισης της σέλας όταν ο αναβάτης βρίσκεται σε απόσταση δύο μέτρων από το σκούτερ.

Το ύψος της σέλας προσφέρει ευκολία ελιγμών αφού βρίσκεται στα 805mm (μόλις 5mm πάνω από του SH125/150) και το στάνταρ επίπεδο ‘πάτωμα’ του SH (πλάτος 435mm) διευκολύνει τη μεταφορά φορτίων αλλά και τον αναβάτη να ανεβαίνει και να κατεβαίνει.

Η θέση οδήγησης είναι κατάλληλη για οδηγούς διαφόρων σωματότυπων και προσφέρει μία ξεκούραστη, όρθια θέση για το σώμα και θαυμάσια ορατότητα. Το συνολικό μήκος του σκούτερ είναι 2131mm, με πλάτος 728mm και ύψος 1193mm. Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 130mm.

Επιλέγοντας προτάσεις από τη γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda, ο ιδιοκτήτης του SH300i μπορεί να διαμορφώσει το τέλειο εργαλείο για καθημερινές μετακινήσεις, με εξοπλισμό όπως ασορτί μπαγκαζιέρα (Top Box) 35L, ζελατίνα, χούφτες, θερμαινόμενα γκριπ, συναγερμό και κλειδαριά U. 

 

Πλαίσιο

Ένα νέο, ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς ενσωματώνει πλείστες αλλαγές που αυξάνουν την ικανότητα μεταφοράς διατηρώντας την ευελιξία του SH300i. Παράλληλα με το μεταξόνιο των 1438mm (16mm μακρύτερο από του προηγούμενου μοντέλου) η γωνία του κινητήρα έχει μειωθεί κατά 1° και το πίσω αμορτισέρ προσφέρει πλέον διαδρομή 44mm (από 52mm). Το σύστημα συνδέσμων Oleo που τοποθετείται κάτω από τον κινητήρα βελτιώνει την αίσθηση και την απόσβεση των ανωμαλιών.

Η γωνία κάστερ και το ίχνος ρυθμίστηκαν στα 27°30’ / 98mm και το τιμόνι περιστρέφεται κατά 45°. Μπροστά, τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm προσφέρει υψηλή οδηγική ποιότητα και ακριβή έλεγχο, σε συνδυασμό με δύο ρυθμιζόμενης προ-φόρτισης πίσω αμορτισέρ και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο. To καθαρό βάρος έχει μειωθεί στα 169kg. Το εμπρός ελαστικό 110/70-16 συνδυάζεται με ένα πίσω 130/70R16, ενώ το στάνταρ δικάναλο ABS συνδυάζεται με δισκόφρενα 256mm μπροστά και πίσω.

Κινητήρας

Ο νέος κινητήρας του SH300i είναι το πρώτο σύνολο προδιαγραφών Euro 4 της Honda. Αναπνέοντας μέσα από μία 4-βάλβιδη κεφαλή SOHC, έχει διάμετρο και διαδρομή 72 x 68.5mm με αναλογία συμπίεσης 10.5:1. Η μέγιστη ισχύς των 18,5kW επιτυγχάνεται στις 7.500rpm, με τη μέγιστη ροπή των 25,5Nm στις 5.000rpm.

Συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, έχει θυσιαστεί ένα πολύ μέρος της μέγιστης ισχύος προκειμένου να αυξηθεί η ροπή στις χαμηλές – μεσαίες στροφές και εν κινήσει επιταχύνσεις σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.

Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί κατά 8,8% στα 33,3 km/l (WMTC mode) χάρη στη χρήση ρουλεμάν χαμηλής τριβής και των βελτιωμένων λοβών του εκκεντροφόρου, των εσωτερικών ρυθμίσεων για βελτίωση της πίεσης λαδιού και της μειωμένης ισχύος ACG λόγω φώτων LED – από 22,5A σε 20,5A. Αυτονομία  280km διασφαλίζεται από ένα ρεζερβουάρ 9L.

 

Τεχνικές Προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Υγρόψυκτος, 4-χρονος, SOHC, μονοκύλινδρος, προδιαγραφών Euro 4

Κυβισμός

279.1cc

Διάμετρος x Διαδρομή

72 x 68.5mm

Συμπίεση

10.5:1

Μέγιστη Ισχύς

18.5kW @ 7,500rpm

Μέγιστη Ροπή

25.5Nm @ 5,000rpm

Χωρητικότητα Λαδιού

1.7L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

 

Τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

9.0L

Κατανάλωση καυσίμου

33.3km/l (WMTC mode)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Εκκίνηση

Ηλεκτρική (Μίζα)

Μπαταρία

12V-11.6AH

Ισχύς γεννήτριας ACG

240W

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Συμπλέκτης

Αυτόματος, Φυγοκεντρικός

Κιβώτιο

V-Matic

Τελική μετάδοση

Ιμάντας V

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Τύπος

Ατσάλινο, σωληνωτό

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

 

Διαστάσεις (ΜΠΥ)

2.131 x 728 x 1.193mm

Μεταξόνιο

1.440mm

Γωνία Κάστερ

27° 30'

Ίχνος

98mm

Ύψος Σέλας

805mm

Απόσταση από το έδαφος

130mm

Απόβαρο

169kg (Εμπρός: 65kg, Πίσω: 104kg)

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Εμπρός

Τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm

Πίσω

Ψαλίδι με δύο αμορτισέρ

ΤΡΟΧΟΙ

 

Εμπρός

Χυτή αλουμινένια, διατομής U με 6 ακτίνες

Πίσω

Χυτή αλουμινένια, διατομής U με 6 ακτίνες

Διάσταση Ζάντας Εμπρός

16 x MT2.75

Διάσταση Ζάντας Πίσω

16 x MT3.50

Εμπρός Ελαστικό

110/70-16

Πίσω Ελαστικό

130/70-16 (61S)

ΦΡΕΝΑ

 

Σύστημα ABS

ABS

Εμπρός

Υδραυλικό δισκόφρενο 256mm x 4.5mm με δαγκάνα 2 εμβόλων, (*ABS)

Πίσω

Υδραυλικό δισκόφρενο 256mm x 5mm με δαγκάνα 1 εμβόλου, (*ABS)

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Όργανα

Ταχύμετρο, δείκτης καυσίμου και δείκτης θερμοκρασίας, τύπου βελόνας, ρολόι, δύο χιλιομετρητές, δείκτης κατανάλωσης καυσίμου, Honda SMART Key indicator.

Προβολέας

LED

Φως στάθμευσης

LED

Πίσω φως

LED

 

JOIN US