Ηero - Αποκάλυψε... προθέσεις για Adventure μοντέλο


ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΗΣ HERO ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ GLAMOUR ΚΑΙ XTREME 160R, ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ADVENTURE ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ, ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΚΑΖΕΤΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 350-400 ΚΥΒΙΚΑ, ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΟ KTM 390 ADVENTURE, ΤΟ BMW G 310 GS, ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΙΚΡΑ ADVENTURE ΜΟΝΤΕΛΑ.

  • 2/3/2020

Η συμμετοχή της Hero στο Rally Dakar έχει βοηθήσει τον γίγαντα κατασκευαστή να βελτιώσει τις τεχνολογικές του ικανότητες, και από ότι φαίνεται ο καρπός της ενασχόλησης με τα Rally, είναι μια μικρή για αρχή μονοκύλινδρη, υγρόψυκτη και ψεκαστή Adventure μοτοσυκλέτα παραγωγής, κάτω από τα 500 κ.εκ..

Η Hero δεν ανέφερε επίσημα τη χωρητικότητα του κινητήρα, αλλά λόγω του ανταγωνισμού, επικρατέστερα κυβικά ίσως είναι τα 350-400.

Κατά την εκδήλωση, η μοτοσυκλέτα που αποκαλύφθηκε ήταν δίχως πλαστικά και ρεζερβουάρ, ενώ αυτά που ξεχωρίσαμε πάνω της είναι το πλαίσιο χωροδικτύωμα, το ανάποδο πιρούνι, και το μονό πίσω αμορτισέρ.

Οι τροχοί θα είναι 21 και 18 ιντσών (κάποια ινδικά μέσα μιλάνε για 17άρη πίσω τροχό), τα ελαστικά διπλού προφίλ, ενώ στα φρένα έχουμε δυο δίσκους-μαργαρίτες, έναν εμπρός κι έναν πίσω, με ακτινική δαγκάνα μπροστά -αμφότερες οι δαγκάνες είναι της BYBRE.

Όταν βγει στην παραγωγή, αναμένεται να έχει LED φώτα και ψηφιακά όργανα με Bluetooth συνδεσιμότητα. Αν σκεφτούμε πως το Hero XPulse 200 έχει ήδη turn-by-turn GPS, τότε φανταζόμαστε πως η μεγαλύτερη Adventure μοτοσυκλέτα θα έχει υπερπλήρη όργανα τελευταίας γενιάς.

Για την ώρα δεν γνωρίζουμε πότε θα βγει στην παραγωγή η μοτοσυκλέτα (πιθανότατα το 2021), ενώ η Hero αναφέρει πως αρκετά από τα εξαρτήματα της είναι ήδη στην τελική τους μορφή.