Honda Talon - Τετράτροχο παιχνίδι για μεγάλα παιδιά!


H Honda παρουσίασε το νέο Sport Side-by-Side όχημα της που ακούει στο όνομα Talon (αρπάγη – νύχι αρπακτικού πουλιού), σε 2 εκδόσεις, την X και την R, με τον κινητήρα του CRF1000L Africa Twin, και 6τάχυτο κιβώτιο με DCT!

  • 28/11/2018

Το Talon 1000R και το Talon 1000X μοιράζονται το πλαίσιο και τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 999 κ.εκ., διαφέρουν όμως σε μετατρόχιο και αναρτήσεις. Με λίγα λόγια, το Talon 1000R είναι φαρδύτερο, με μετατρόχιο 68.4 ίντσες (1.737 χιλιοστά) και προσφέρεται για full γκάζι σε ανοιχτούς χώρους, ενώ το Talon 1000X είναι στενότερο, με μετατρόχιο 64 ιντσών (1.625 χιλιοστά), για πιο σφιχτούς δρόμους και μονοπάτια.

Όσον αφορά στον κινητήρα, αυτός είναι ο χιλιάρης δικύλινδρος εν σειρά του Africa Twin, με 4 βαλβίδες και μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής, που συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο με DCT -ενώ φυσικά έχει και όπισθεν. Ο οδηγός μπορεί να αφήσει το κιβώτιο στο αυτόματο (με 2 Riding Modes, όπως στο Africa Twin, Sport / Drive), ή να αλλάζει ο ίδιος ταχύτητες με δυο paddles (λεβιεδάκια) πίσω από το τιμόνι, μια δοκιμασμένη λύση που υιοθετείται από κορυφαία σπορ τετράτροχα οχήματα. H τελική μετάδοση γίνεται με τον πιο στιβαρό άξονα που έχει φορεθεί σε όχημα της κατηγορίας, ψηλά τοποθετημένο για μεγιστοποίηση της απόστασης από το έδαφος.

Τα Talon διαθέτουν κίνηση AWD / 2WD, ενώ έρχονται με προηγμένο διαφορικό που η Honda ονομάζει brake traction control. Το σύστημα αυτό ελέγχει την ολίσθηση μεταξύ αριστερού και δεξιού τροχού μπροστά, παρέχοντας δύναμη εκεί που ο τροχός δεν γλιστράει, ενώ φρενάρει διαφορετικά εμπρός και πίσω, ανάλογα με το ποιο ζεύγος τροχών προσφέρει την καλύτερη πέδηση, ενώ μειώνει και την τάση του οχήματος να σηκωθεί πίσω, υπό έντονο φρενάρισμα.

Σημειώστε πως για την ώρα η Honda δεν ανακοινώνει ούτε τιμές ιπποδύναμης, ούτε βάρους, αλλά ούτε και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά, πλην των διαδρομών των αναρτήσεων, του μεταξονίου και του μετατροχίου.