MOTO AND BIKER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
HARLEY-DAVIDSON

Harley-Davidson: Περισσότερες πληροφορίες για το ηλεκτροκίνητο LiveWire 7/3

  • img

Από το 2015 που πρωτοπαρουσιάστηκε έχει περάσει σαράντα κύματα, ξεκινώντας από την ωμά ανατρεπτική δήλωση του προέδρου της εταιρείας το 2016 πως το ηλεκτρικό τους μοντέλο δε θα μπει στην παραγωγή σύντομα γιατί θα είναι πολύ ακριβό και με μικρή αυτονομία, οπότε θα περιμένουν να προχωρήσει πρώτα η τεχνολογία των μπαταριών.

Βέβαια, πρωτότυπα LiveWire έκαναν την εμφάνισή τους σε διάφορές εκδηλώσεις και μάλιστα συχνά ήταν διαθέσιμα για στατικά test rides, δηλαδή λειτουργία και προσομοίωση οδήγησης της μοτοσυκλέτας σε στατικό σημείο.

Πέρυσι ήρθε η ανατροπή της ανατροπής, όταν ανακοινώθηκε πως τελικά το σχέδιο παίρνει μπροστά και πως η μοτοσυκλέτα θα έρθει άμεσα στην παραγωγή. Παρουσιάστηκε ένα κάπως αλλαγμένο εμφανισιακά μοντέλο και ένας νέος κύκλος προώθησης ξεκίνησε, αυτή τη φορά όχι ως τεχνολογικό concept του μέλλοντος, αλλά ως ένα αυριανό μοντέλο που θα μπορείς να αγοράσεις.

Στην πρόσφατη έκθεση CES 2019 στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ η H-D έδωσε στη δημοσιότητα την τιμή του στην Αμερικανική αγορά και μια ελάχιστη γεύση τεχνικών χαρακτηριστικών και τώρα, στο Geneva International Motor Show 2019, αποκαλύπτει νέα τεχνικά στοιχεία που καιρό περιμέναμε να ακούσουμε.

Το LiveWire διαθέτει ήδη φόρμα προπαραγγελίας και τώρα μαθαίνουμε πως θα έρθει στις περισσότερες Ευρωπαϊκές αγορές στο τελευταίο τρίμηνο του 2019. Για την τιμή του δεν ειπώθηκε κάτι νέο, έτσι εύλογα υποθέτουμε πως τα $29,799 (τιμή ΗΠΑ) ισχύουν ακόμη – και με την ισοτιμία της 7/3/2019 μεταφράζονται σε περίπου €26,350. Βέβαια, το πώς θα διαμορφωθεί αυτή η τιμή με τους ευρωπαϊκούς φόρους είναι ένα άλλο ζήτημα που προφανώς θα μάθουμε όταν η μοτοσυκλέτα φτάσει στα μέρη μας.

Από πλευράς επιδόσεων σημειώνουμε:

- Τελική ταχύτητα 177 km/h
- 0-100 km/h σε 3 δευτερόλεπτα
- 100-130 km/h σε 1.9 δευτερόλεπτα
- Αυτονομία 225 km στην πόλη και 142 σε συνδυασμένο κύκλο πόλης-αυτοκινητοδρόμου

Το LiveWire θα διαθέτει κύκλωμα ταχείας φόρτισης DC Fast Charge (με βύσμα J1772, ή CCS2 type 2 ως είναι πιο γνωστό στην Ευρώπη), με το οποίο θα απαιτούνται 40 λεπτά για φόρτιση στο 80% ή 60 για πλήρες αποτέλεσμα.

Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως κάθε έμπορος του δικτύου της H-D που θα πουλά το LiveWire θα είναι υποχρεωμένος να διαθέτει και έναν ανάλογο σταθμό φόρτισης.

Η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει κιβώτιο μίας σχέσης, άρα όχι λεβιέδες και συμπλέκτες κλπ, ενώ ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει αδρανειακή μονάδα ελέγχου 6 αξόνων (IMU), η οποία θα ενορχηστρώνει cornering ABS, traction control και drag-torque slip control.

Οι αναρτήσεις του περιλαμβάνουν πιρούνι Showa SFF-BP (εκ του Separate Function Fork - Big Piston) και αμορτισέρ Showa BFRC (Balanced Free Rear Cushion). Τα φρένα του έρχονται με την υπογραφή της συνεργάτιδας της H-D, Brembo, στη μορφή δύο τετραπίστονων monobloc δαγκανών σε δίσκους 300 mm.

Η συνδεσιμότητά του ανατίθεται στην πλατφόρμα H-D Connect, η οποία συνδέει τη μοτοσυκλέτα με το έξυπνο τηλέφωνο του αναβάτη της και μεταφέρει πληροφορία σχετικά με τα τεχνικά μέρη της (φόρτιση, διαγνωστικά κλπ), καθώς και αντικλεπτική ασφάλεια μέσω καθορισμού της θέσης της από το ενσωματωμένο GPS.

Τέλος, επειδή H-D χωρίς ήχο δε γίνεται, η εταιρεία μας υπενθυμίζει πως το LiveWire θα παράγει έναν νέο χαρακτηριστικό ήχο κατά την επιτάχυνσή του, ο οποίος χαρακτηρίζεται στο δελτίο Τύπου ως “φουτουριστικός” και “signature Harley-Davidson”, ό,τι κι αν σημαίνουν αυτά.

Κατά πώς φαίνεται, ό,τι απορίες έχουμε (και είναι κάμποσες), θα απαντηθούν εντός του τρέχοντος έτους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • BAJAJ 18/3

    Bajaj Qute – Μια νέα πρόταση στις προσωπικές μετακινήσεις

    Το Qute της Bajaj, είναι ένα όχημα προορισμένο για να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης στα αστικά κέντρα συνδυάζοντας στοιχεία από το αυτοκίνητο και τα δίκυκλα. Μπορεί να μοιάζει με αυτοκίνητο βέβαια, ωστόσο η ευελιξία του, η κατανάλωση του και το κόστος αγοράς και συντήρησης,...

  • 2019 GRAND PRIX AYΣΤΡΑΛΙΑΣ | ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ | ALBERT PARK 15/3

    Pirelli: H προεπισκόπηση του πρώτου αγώνα της χρονιάς στη Μελβούρνη

    Με το Αυστραλιανό Grand Prix πραγματοποιείται τo άνοιγμα της αυλαίας του πρωταθλήματος, σε μια διαδρομή δημόσιων δρόμων, ελαφρώς ασυνήθιστη.

  • ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ 15/3

    Εξίσωση στις τιμές ηλεκτροκίνητων και συμβατικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025 - Στις μοτοσυκλέτες;

    Μελέτη της επενδυτικής πολυεθνικής τράπεζας Morgan Stanley, προβλέπει ότι οι τιμές αγοράς των ηλεκτροκίνητων και των συμβατικών αυτοκινήτων (αυτών που φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης) θα έχουν εξισωθεί σε ένα διάστημα 6...

  • ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ 15/3

    276 δίκυκλα του Δήμου Αθηναίων... απλά "χάθηκαν"

    Τριμελής επιτροπή που συστήθηκε με σκοπό την απογραφή των υπηρεσιακών οχημάτων του Δήμου Αθηναίων, διαπίστωσε ότι 276 συνολικά δίτροχα που παρουσιαζόντουσαν ως ενεργά στα… κιτάπια του Δήμου, δεν εντοπίστηκαν στους χώρους στάθμευσης τους. Καταχωρήθηκαν λοιπόν ως &ldquo...

  • NORTON 14/3

    Norton – Το “αφεντικό” Stuart Garner βλέπει το Brexit σαν ευκαιρία

    O Stuart Garner είναι ο υπεύθυνος για την αναγέννηση της Norton, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει αναμφίβολα μια πολύ πιο δυναμική παρουσία σε σχέση με παλαιότερα. Νέα μοντέλα, συμμετοχή σε αγώνες, και γενικά μια κινητικότητα που μαρτυρά ανάπτυξη και μια καλή μελλοντική πορεία...

  • HERO 14/3

    Ηero XPulse 200 – Επιτέλους έτοιμο για παραγωγή!

    Παρουσιάστηκε το 2017 στο Μιλάνο και ξύπνησε ευχάριστες μνήμες! Προέρχεται από έναν Ινδικό κατασκευαστικό κολοσσό, είχε και έχει πολλές πιθανότητες να έρθει Ευρώπη και –το σημαντικότερο- εντάσσεται στην πολυχρηστική και πάντα επίκαιρη κατηγορία των μικρών σε κυβισμό...

  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ 13/3

    Γιατί η οδήγηση μοτοσυκλέτας επιφέρει βλάβες στην ακοή

    Οι εκθέσεις που έχουν γραφτεί γύρω από το θέμα, είναι αρκετές. Η οδήγηση μοτοσυκλέτας μπορεί να προκαλέσει μόνιμη βλάβη στην ακοή ενός αναβάτη, η οποία μπορεί να εκτείνεται από μια μερική απώλεια, μέχρι και ολική κώφωση.

  • ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΥ 13/3

    Ασφάλιστρα ανάλογα του "ρίσκου" στην οδήγηση

    Τα ηλεκτρονικά συστήματα στις σύγχρονες μοτοσυκλέτες έχουν πλέον μεγάλη επεξεργαστική ισχύ και δυνατότητα καταγραφής και αποθήκευσης των δεδομένων της κινητικής τους κατάστασης. Όσο περνάει ο καιρός, σε αυτές τις συνισταμένες προστίθεται και η τοποθεσία, οπότε τα...

  • VALENTINO ROSSI 13/3

    Στα γραφεία στοιχημάτων παίζουν τίτλο και… γάμο για τον Rossi

    Τα γραφεία στοιχημάτων βγάζουν κατά καιρούς κάτι πολύ περίεργα θέματα για να ποντάρει κανείς τα χρήματα του.Ο κόσμος της μοτοσυκλέτας δεν θα μπορούσε να απέχει από αυτό και τελευταία πέρα από τις κλασσικές περιπτώσεις στοιχήματος στα MotoGP έχει κάνει την εμφάνιση της και άλλη...

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 12/3

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • BENELLI 12/3

    Benelli: Η ιστορία της ιταλικής φίρμας - Ένα υπέροχο Video

    Δείτε ένα πραγματικά όμορφο βίντεο με την ιστορία της Benelli, από τη γέννηση της το 1911, στις αγωνιστικές της κατακτήσεις, στην εξαγορά της από το κινέζικο γκρουπ Giang Jiang το 2005, το οποίο με τη σειρά του εξαγοράστηκε από τη Geely το 2016, μέχρι τις γερές βάσεις του σήμερα...

  • ENGLER 8/3

    Engler F.F. – Απίστευτο quad με κινητήρα Lamborghini!

    Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης άνοιξε τις πύλες του και ανάμεσα στα εκθέματα, υπάρχουν και κάποια που έχουν μοτοσυκλετιστικό ενδιαφέρον. Όπως το F.F. Superquad της Engler.

  • JPA 7/3

    Jetpack Aviation Speeder – Προπαραγγελίες για την ιπτάμενη μοτοσυκλέτα!

    H Jetpack Aviation, με έδρα την Καλιφόρνια των ΗΠΑ, ειδικεύεται στις… Ι.Χ. πτητικές μηχανές κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (VTOL), έχοντας εξελίξει το πρώτο Jet Pack, το οποίο διατίθεται προς πώληση σε ιδιώτες.

  • ANDREA IANNONE 7/3

    Andrea Iannone - Λάνσαρε... άρωμα περιορισμένης παραγωγής!

    Μετά την διορθωτική, αιθητικής φύσεως επέμβαση στο σαγόνι, ο 'γόης' του MotoGP, Andrea Iannone, ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός σετ αρωμάτων σε συνεργασία με την ιταλική αρωματοποιία Xerjoff, σε… περιορισμένη παραγωγή!

  • HARLEY-DAVIDSON 7/3

    Harley-Davidson: Περισσότερες πληροφορίες για το ηλεκτροκίνητο LiveWire

    Από το 2015 που πρωτοπαρουσιάστηκε έχει περάσει σαράντα κύματα, ξεκινώντας από την ωμά ανατρεπτική δήλωση του προέδρου της εταιρείας το 2016 πως το ηλεκτρικό τους μοντέλο δε θα μπει στην παραγωγή σύντομα γιατί θα είναι πολύ ακριβό και με μικρή αυτονομία, οπότε θα περιμένουν να...