Harley Davidson Pan America 1250


Και όμως! Δεν είναι πρωταπριλιά, δεν είναι φήμη, κι ούτε πρόκειται για custom μοτοσυκλέτα ιδιώτη. Η Harley-Davidson παρουσίασε την Pan America 1250, μια Adventure μοτοσυκλέτα, με… ιδιαίτερη αισθητική, και με ημερομηνία παραγωγής το 2020!

 

  • 31/7/2018

Ναι, πολλοί θα γκρινιάξουν για την αισθητική, αλλά μην ξεχνάτε πως μιλάμε για τη Harley-Davidson, μια εταιρεία που δεν φημίζεται για την πληθώρα νέων σχεδιαστικών κατευθύνσεων που ακολουθεί, έτσι αναμφίβολα θα τα βρει λίγο σκούρα όταν ανοιχτεί στα βαθιά.

Όπως και να έχει, το Pan America είναι μια γενναία κίνηση, από μια εταιρεία που ίσως και να μην έχει πολλές ευκαιρίες ακόμα για να ανανεώσει τον προιοντικό της στόλο, και να προσθέσει νέους πελάτες στις τάξεις της.

Παρόλο που για την ώρα η HD δεν έχει δώσει κανένα τεχνικό χαρακτηριστικό για την Pan America, και παρόλο που όπως γράφει και στο βίντεο, το μοντέλο παραγωγής μπορεί να αλλάξει δραστικά σε εμφάνιση και περιφερειακά, ας προχωρήσουμε σε μια πρώτη αποτίμηση από αυτά που βλέπουμε.

Στην καρδιά της Pan America έχουμε έναν ολοκαίνουργιο και υγρόψυκτο (!) V2 κινητήρα, στα 1.250 κ.εκ. Στην ίδια οικογένεια αναμένουμε αργότερα ένα ακόμη μοντέλο στα 975 κ.εκ. και επιφυλασσόμαστε για την περίπτωση που κάποιο ακόμα πιο μικρό μοντέλο (250-500) που θα προορίζεται για τις ασιατικές αγορές, έρθει και στην Ελλάδα.

Από τον συγκεκριμένο κινητήρα αναμένουμε πιο δυνατές επιδόσεις από ότι έχουμε συνηθίσει στις μοτοσυκλέτες της φίρμας, με απόδοση που θα διαρκεί.

Φυσικά η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει ABS, αλλά και πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, όπως Traction Control, πιθανώς διαφορετικούς χάρτες, κλπ.

Νέο θα είναι και το πλαίσιο, νέο και το Gull-arm ψαλίδι, ενώ οι αναρτήσεις θα διαθέτουν μεγάλες διαδρομές και θα ανήκουν στη Showa -μονό αμορτισέρ, κάθετα τοποθετημένο πίσω, και ανάποδο πιρούνι μπροστά.

Στα φρένα μπροστά βλέπουμε δυο ακτινικές monobloc δαγκάνες της Brembo, ενώ οι τροχοί πιθανώς να έρθουν σε δύο εκδόσεις.

Μια για άσφαλτο με ζάντες με μπράτσα, και μια για χώμα με ακτίνες. Αν παρατηρήσετε στο βίντεο, η Pan America που κάνει το άλμα διαθέτει ζάντες με μπράτσα, ενώ η μοτοσυκλέτα των φωτογραφιών διαθέτει ζάντες με ακτίνες -και τρακτερωτά tubeless ελαστικά Michelin Anakee.

Οι σέλες αναβάτη-συνεπιβάτη είναι δύο επιπέδων, ενώ το υποπλαίσιο είναι εκτεθειμένο στα βλέμματα. 

Τεράστιο είναι το τελικό-κανόνι της εξάτμισης (λέγε με Euro 5), ενώ η μοτοσυκλέτα στις φωτογραφίες έρχεται εξοπλισμένη με όλα τα αξεσουάρ που έχουμε συνηθίσει στην κατηγορία: κάγκελα στο πλαίσιο, προστατευτικό προβολέα, χούφτες με ενσωματωμένα φλας, ποδιά, ψηλή και ρυθμιζόμενη ζελατίνα, εκτροπείς αέρα από τα χέρια, κ.α.

Το ιδιαίτερο φανάρι μοιάζει να προέρχεται από το νέο Fat Bob, ο συνεπιβάτης διαθέτει χειρολαβές, ενώ η μοτοσυκλέτα των φωτογραφιών διαθέτει μονό σταντ -πιστεύουμε πως σίγουρα θα υπάρχει διπλό στα εργοστασιακά αξεσουάρ.

Σύμφωνα με πληροφορίες της MCN, η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει έγχρωμη TFT οθόνη οργάνων, την οποία θα δούμε και σε άλλα μοντέλα, πριν την έλευση της Pan America.

Αναμένουμε να δούμε αν θα διατηρηθεί η αισθητική προσέγγιση της Harley στην Pan America, ενώ θα πρέπει να κάνουμε αρκετή υπομονή, καθώς έχουμε ακόμα 2 χρόνια μέχρι να δούμε τη μοτοσυκλέτα στην παραγωγή.