Πριν από μερικές εβδομάδες όμως, κατέθεσε στην Κίνα φάκελο συνοδευόμενο από μια φωτογραφία, για την έγκριση μιας μεγαλύτερης σε κυβισμό έκδοσης, με το όνομα 502S. Ο κινητήρας ο οποίος χρησιμοποιείται είναι προφανώς ο δικύλινδρος σε σειρά 500άρης που τοποθετείται στα TRK και στο Leoncino, οπότε η απόδοση του αναμένεται στους 47,6 ίππους, εκτός και αν η Benelli έχει προχωρήσει σε αλλαγές, για να ταιριάξει την απόδοση τα cruiser δεδομένα.
Κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει γνωστό αλλά μάλλον η απόδοση θα μείνει ως έχει, με την μοτοσυκλέτα να παρουσιάζεται επισήμως στο Μιλάνο, σε ένα μήνα περίπου από τώρα. Η σχεδίαση δεν φαίνεται να έχει αλλάξει σε σχέση με το 402S και ναι, μοιάζει πααααρα πολύ με το Ducati Diavel X!
H Βenelli, είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά την συγκεκριμένη πλατφόρμα μοντέλου, στην EICMA του 2017, σε μια έκδοση 400 κ.εκ., με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα απόδοσης 39,4 ίππων και το όνομα 402S.
- 28/9/2018