Η αγορά στην Ινδία αλλάζει και οι Triumph/Bajaj & Honda στοχεύουν σε αυτή


Μπορεί για τις δυτικές αγορές οι μοτοσυκλέτες με χωρητικότητα 350-500 κ.εκ. να θεωρούνται “μικρομεσαίες”, στην Ινδία όμως, την μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, η κατηγορία αυτή θεωρείται “μεγάλη” και “πολυτελής”.

  • 10/10/2019

Η αγορά την Ινδίας, εκτός από το απίστευτο μέγεθος της, είναι επίσης και η ταχύτατα αναπτυσσόμενη, πράγμα που σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι αναβάτες πραγματοποιούν το όνειρο τους, αποκτώντας μια μοτοσυκλέτα σε αυτά τα κυβικά.

 Το μερίδιο της αγοράς αυτής, το καρπώνεται σχεδόν αποκλειστικά η Royal Enfield, κυρίως με τα Bullet Classic 350/500 και το Himalayan, τα οποία αποτελούν και το 85% των “μεγάλων” –για τα δεδομένα της Ινδίας πάντα- μοτοσυκλετών που πωλούνται εκεί.

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, που “έσκασαν” ταυτόχρονα δύο σχετικές με το θέμα ειδήσεις. Από την μια πλευρά, έχουμε την πρώτη απεικόνιση ενός μοντέλου που αποτελεί τον καρπό της συνεργασίας μεταξύ των Bajaj και Triumph. To Avenger 400 όπως θα ονομάζεται, είναι ένα cruiser          το οποίο θυμίζει την πρώτη γενιά του Rocket III, σε σμίκρυνση βέβαια, με κινητήρα ο οποίος λέγεται ότι θα είναι ένας νέος δικύλινδρος σε σειρά, χωρίς να αποκλείεται βέβαια και η χρήση του μονοκύλινδρου συνόλου 373 κ.εκ., του Dominar 400.   

Φυσικά ένα μοντέλο σαν και αυτό θα μπορούσε άνετα να κάνει “καριέρα” και στην Ευρώπη, ενώ το δικύλινδρο σε σειρά μοτέρ, ίσως είναι τελικά αυτό το οποίο θα τοποθετείται στα νέα, μικρού κυβισμού Triumph μοντέλα.

Από την άλλη, η Honda έχει ήδη εγκαταστήσει ένα νέο, ξεχωριστό από την σύμπραξη Hero – Honda, δίκτυο στην Ινδία, το οποίο και ονομάζεται Honda Big Wing. Το Big Wing διαθέτει προς πώληση επιλεγμένα μοντέλα  από την “δυτική γκάμα” της Honda στην Ινδία, ωστόσο μέσα στους επόμενους 18 μήνες, θα υπάρξει μια ολόκληρη νέα γενιά μοτοσυκλετών, στα 500 κ.εκ., ειδικά σχεδιασμένες για την συγκεκριμένη αγορά.

Αν το μυαλό σας πάει στα CB με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 500 κ.εκ., δεν κάνετε λάθος, αφού σε αυτή την γκάμα θα βασιστούν και τα ινδικά μοντέλα, τα οποία θα έχουν βέβαια κάποιες διαφορές, προκειμένου η τιμή τους να είναι χαμηλότερη.

Όπως αντιλαμβάνεστε, αναμένεται “εμπορικός πόλεμος” επί ινδικού εδάφους και είναι από τις λίγες περιπτώσεις, όπου ένας πόλεμος μπορεί να μας βγει σε καλό. Γιατί προφανώς και στην δική μας αγορά, έχουν σαφέστατα θέση μικρομεσαία μοντέλα, με χαμηλή τιμή!