Αθήνα - Μια "εχθρική" προς τους οδηγούς πόλη


Η αλήθεια είναι πως η συντριπτική πλειοψηφία των Αθηναίων οδηγών, στην ερώτηση για το πως είναι η κατάσταση στους δρόμους την πρωτεύουσας, θα απαντούσαν με μια λέξη, η οποία περιγραφεί οικία, με φανό στην είσοδο της, εντός της οποίες εκδίδονται έναντι αμοιβής “εργάτριες του έρωτα”. Καταλάβατε και είμαι σίγουρος ότι συμφωνείτε.

  • 14/11/2019

Αυτό που όλοι... ψυχανεμιζόμασταν λοιπόν, ήρθε να το επιβεβαιώσει έρευνα της βρετανικής εταιρείας Mr. Auto, η οποία και συνέλεξε επίσημα στοιχεία που αφορούν στην κυκλοφορία, στα οχήματα και στις υποδομές, για 100 μεγαλουπόλεις του κόσμου. Μερικές από τις παραμέτρους που αξιολογήθηκαν για να προκύψει η κατάταξη της τελικής λίστας, ήταν η αναλογία αυτοκινήτων προς κατοίκους, ο δείκτης ημερήσιας κυκλοφοριακής συμφόρησης, η ποιότητα των δρόμων, η ηλικία του στόλου των οχημάτων, η επιθετικότητα των οδηγών, οι θάνατοι σε τροχαία, καθώς και το κόστος βενζίνης, parking και παγίων εξόδων.

Είμαστε λοιπόν στην “ευχάριστη” θέση να σας πληροφορήσουμε πως η Αθήνα κατατάσσεται στην 90η θέση ανάμεσα σε 100 πόλεις του κόσμου, όντας η χειρότερη από τις μεγαλουπόλεις της Ευρώπης, με έναν συντελεστή 66.3 στην τελική αξιολόγηση. Καλύτερες αρνητικές “επιδόσεις” της Αθήνας ήταν η αναλογία αυτοκινήτων προς κατοίκους, όπου πήραμε την πρωτιά, η ποιότητα των δρόμων (ε ναι σιγουράκι ήταν αυτό!) όπου βρεθήκαμε στην 13η χειρότερη θέση, η ποιότητα των υπηρεσιών των ΜΜΜ (10η θέση), ενώ άλλη μια πρωτιά, είχαμε στην γηραιότητα του στόλου οχημάτων.

Δεν είναι ότι έχουμε πιο “παλιά” οχήματα από αυτά που κυκλοφορούν στην Βομβάη της Ινδίας, για παράδειγμα, είναι ότι έχουμε περισσότερα μέσης ηλικίας. Η μέση τιμή της βενζίνης επίσης, είναι πάρα πολύ υψηλή, με την Αθήνα να είναι η έκτη ακριβότερη πόλη του κόσμου σε αυτό τον τομέα.

Πολύ “καλά” τα πήγαμε και στον τομέα της φορολόγησης που μας επιβάλλεται για να μπορούμε να κυκλοφορούμε, βρισκόμενοι στην 13η χειρότερη θέση του κόσμου. Όλα καλά λοιπόν, ας βάλουμε τα δυνατά μας για αρνητικές πρωτιές παντού!

Τα αναλυτικά αποτελέσματα της έρευνας καθώς και πληροφορίες για τα στοιχεία που συλλέχθηκαν και το πως αυτά αξιολογήθηκαν, ΕΔΩ.