Συγκεκριμένα, το νέο υλικό είναι ως και 250% πιο ανθεκτικό στην φθορά σε σχέση με την συμβατική μίξη που χρησιμοποιείται στις ασφαλτοστρώσεις, η αντίσταση κύλισης παρουσιάστηκε αυξημένη κατά 35%, κάτι που μεταφράζεται και σε αυξημένη πρόσφυση, ενώ η πυκνότητα του υλικού επηρεάζεται λιγότερο από την θερμοκρασία.
Παράλληλα, το υλικό αυτό, δεν συγκρατεί τις εναποθέσεις των ελαστικών στην επιφάνεια του, όντας 35% καλύτερο σε αυτό τον τομέα.
Τα αποτελέσματα αυτά ήταν αν μη τι άλλο ενθαρρυντικά και η κοινοπραξία των εταιρειών που εξέλιξαν το υλικό αυτό, ανακοίνωσαν ότι πρόκειται να συνεχίσουν τις δοκιμές σε άλλες περιοχές της Ιταλίας αλλά και σε χώρες όπως η Βρετανία, οι ΗΠΑ και το Ομάν, προκειμένου να διαπιστώσουν την συμπεριφορά του σε ποικίλες κλιματολογικές συνθήκες.