Η Hyundai ετοιμάζεται να υποδεχθεί ένα ολοκαίνουριο μοντέλο στην γκάμα της. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό crossover, που θα αποτελεί τη δική της «παραλλαγή» του Kia EV2, το οποίο παρουσιάστηκε ως concept τον περασμένο Φεβρουάριο και θα κυκλοφορήσει, ως μοντέλο παραγωγής εντός του 2026.
Σύμφωνα με το Autocar, που δημοσιεύει το σχετικό ρεπορτάζ, το νέο crossover θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο Inster και το KONA Electric. Αναμένεται να έχει διαστάσεις παρόμοιες με του θερμικού Bayon και θα κληθεί να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Volvo EX30 και το Renault 4 E-tech.
Η παγκόσμια πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί «τους επόμενους μήνες», σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Hyundai Motor Europe, Xavier Martinet. «Ασχολούμαστε σε μεγάλο βαθμό με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας και θα αυξήσουμε τις ηλεκτροκίνητες προτάσεις μας τα επόμενα χρόνια», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Το νέο EV crossover θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP που χρησιμοποιείται σχεδόν από το σύνολο των ηλεκτρικών μοντέλων του Ομίλου Hyundai και το λανσάρισμά του στις αγορές εκτιμάται ότι πραγματοποιηθεί το τρίτο τρίμηνο του 2026. Από την άλλη πλευρά, το Kia EV2, που ήδη έχει «συλληφθεί» να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους, αναμένεται να προηγηθεί χρονικά.
Το βρετανικό μέσο επισημαίνει ότι το νέο crossover θα διαθέτει καινούριο σύστημα infotainment που θα επιτρέπει νέες λειτουργίες, όπως για παράδειγμα η αλλαγή του ατμοσφαιρικού φωτισμού αλλά και των ήχων ανάλογα με τα προφίλ οδήγησης. Επιπλέον, θα διαθέτει μεγάλη ενιαία οθόνη που θα περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment, καταλαμβάνοντας περίπου το μισό πλάτος του ταμπλώ.
Στην παρουσίαση του Kia EV2 Concept δεν υπήρξε καμία πληροφορία για τα συστήματα μετάδοσης κίνησης. Αντίστοιχα δεν γνωρίζουμε κάτι, προς το παρόν και για την «αντίστοιχη» πρόταση της Hyundai. Θα μπορούσε να αξιοποιήσει τα κινητήρια σύνολα του Inster (97 PS και 115 PS) ή τον ηλεκτροκινητήρα 204 PS του EV3 και τις μπαταρίες 58,3 kWh και 81,4 kWh του μοντέλου της Kia.
Όσο για την τιμή του, οι Βρετανοί ισχυρίζονται ότι θα κινείται στα όρια των 30.000 €.
Πηγή: Autocar
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Hyundai προετοιμάζει τους petrolheads: «Το τμήμα N δεν είναι μόνο ηλεκτρικό»
Hyundai IONIQ 6 N: Πρώτη αποκάλυψη για τον «πύραυλο» των 700 PS (photos)