FEMA – Καμπάνια εν όψει ευρωεκλογών με θέσεις και αιτήματα


Η Ομοσπονδία των Ευρωπαϊκών Μοτοσυκλετιστικών Ενώσεων (FEMA) εν όψει των ευρωεκλογών που έχουν προγραμματιστεί για τον Μάιο του 2019, ανακοίνωσε την έναρξη της καμπάνιας “Οι μοτοσυκλετιστές είναι επίσης ψηφοφόροι”, μέσα από την οποία θα κάνει ευρύτερα γνωστά τα πάγια αιτήματα των Ευρωπαίων αναβατών, ζητώντας να εισακουστούν από τους πολιτευόμενους και υποψήφιους. 

  • 10/1/2019

Σε σχετική της ανακοίνωση, η FEMA αναφέρει: “Oι μοτοσυκλετιστές είναι μια αυξανόμενη ομάδα ευρωπαίων πολιτών, η οποία συχνά παραβλέπεται και δεν λαμβάνεται σοβαρά, στα ψηφίσματα της EE που αφορούν την οδική ασφάλεια αλλά και στην διαμόρφωση των κοινοτικών οδηγιών σχετικά με τους νόμους και τους κανονισμούς που διέπουν την πώληση και την κυκλοφορία των οχημάτων. 

Ο αριθμός των μηχανοκίνητων δίτροχων που κυκλοφορούν στους δρόμους της ΕΕ, είναι συνολικά 38 εκατομμύρια, με το 70% αυτών, να είναι μοτοσυκλέτες. Οι θέσεις εργασίας που σχετίζονται άμεσα με την μοτοσυκλέτα φθάνουν τις 22.600, ενώ 133.700 ακόμα θέσεις εργασίας, σχετίζονται έμμεσα με αυτή. 

Η FEMA και οι 22 Εθνικές Μοτοσυκλετιστικές Ενώσεις που συνδέονται με αυτή, καλούν του ευρωβουλευτές που θα θέσουν υποψηφιότητα στις επερχόμενες εκλογές, να λάβουν σοβαρά υπόψη τα κάτωθι καίρια ζητήματα: 

Ασφάλεια 

-Οι ευπαθείς ομάδες στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και οι μοτοσυκλετιστές, θα πρέπει πάντα να λαμβάνονται υπόψη και να συμπεριλαμβάνονται στους κανονισμούς και στις οδηγίες της ΕΕ, που σχετίζονται με τις μεταφορές και τις προσωπικές μετακινήσεις.  

-Οι οδικές υποδομές, θα πρέπει να είναι ασφαλείς για όλους τους χρήστες των δρόμων, συμπεριλαμβανομένων των μοτοσυκλετιστών. 

-Η σήμανση και οι μπαριέρες στους οδικούς άξονες, θα πρέπει να είναι ασφαλείς για όλους τους χρήστες των δρόμων, συμπεριλαμβανομένων των μοτοσυκλετιστών.

Τεχνολογία  

-Θα πρέπει οι μοτοσυκλετιστές να λαμβάνονται υπόψη στην έρευνα και στις δοκιμές που θα καθορίσουν της κοινοτικό πλαίσιο οδηγιών για τα αυτόνομα οχήματα και τα συστήματα αυτόματης διαχείρισης της κυκλοφορίας. 

Περιβάλλον 
-Οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να προωθηθούν ως μέσο για την επίτευξη χαμηλότερων εκπομπών ρύπων. 

Κυκλοφοριακό 

-Ομοίως, οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να προωθηθούν ως μέρος της λύσης για την αποσυμφόρηση επιβαρυμένων από την κυκλοφορία περιοχών, όπως τα μεγάλα αστικά κέντρα. 

Κλοπές 

-Προκειμένου να μειωθούν οι κλοπές, η ΕΕ οφείλει να διαμορφώσει οδηγίες και πρακτικές που να αποτρέπουν το ανησυχητικών διαστάσεων αυτό φαινόμενο. 

Ηχορύπανση 

-Οι ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ηχητικών εκπομπών των μοτοσυκλετών, δεν αποτελούν λύση του προβλήματος. Αντιθέτως η ΕΕ πρέπει να εστιάσει στην απερίσκεπτη συμπεριφορά ορισμένων αναβατών στην οποίο άλλωστε οφείλεται και βασίζεται το πρόβλημα.