ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
ΔΟΚΙΜΗ KTM 250 DUKE 2018

Test Ride: 2018 KTM DUKE 25/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Για να καταλάβετε, στα 4.390 ευρώ κοστίζει κατά τι λιγότερο από το νέο premium 125 Duke (που έχει TFT έγχρωμη οθόνη κ.α.) και περίπου τα ίδια με το προηγούμενης γενιάς 200! Στον εντυπωσιακό εξοπλισμό του 250 Duke περιλαμβάνονται τα: Open cartridge ανάποδο πιρούνι WP, πίσω αμορτισέρ WP, φρένα Brembo, αλουμινένιο ψαλίδι, πλαίσιο χωροδικτύωμα, αφαιρούμενο υποπλαίσιο, ελαστικά της Metzeler, δικάναλο ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης, ψηφιακή οθόνη με πληθώρα ενδείξεων, φωτιζόμενους διακόπτες, LED φώτα, κ.α. Όσον αφορά στο design, το Duke 250 διαθέτει την ανανεωμένη εμφάνιση της νέας γενιάς Duke, με τον διάσημο πλέον προβολέα του KISKA, αλλά και νέο φωτιστικό σώμα πίσω. Το νέο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ των 13,4 λίτρων (από 10,5) σημαίνει ακόμα πιο αραιές στάσεις για καύσιμο, ενώ νέο είναι το ανάποδο πιρούνι 43mm ανοιχτού με μικρότερη διαδρομή μπροστά -142mm αντί για 150mm.

Ο κινητήρας πληροί τις Euro 4 προδιαγραφές, ενώ αποδίδει 30 PS / 9.000 rpm και 24 Nm / 7.250 rpm. Το τελικό της εξάτμισης βγαίνει στο πλάι, και όχι κάτω από τον κινητήρα όπως στην προηγούμενη γενιά, για αυξημένες επιδόσεις, αλλά και κάλυψη των Euro 4. Το νέο μπροστινό δισκόφρενο με την τετραπίστονη δαγκάνα ανήκει σε θυγατρική της Brembo (BYBRE, δηλαδή By Brembo), ενώ το δικάναλο ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί αν θέλετε, με ένα «κρυφό» κουμπί στην κονσόλα. Νέος είναι ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, για βέλτιστη συμπεριφορά και ελαφρύ τράβηγμα στο χέρι, νέα τα πλαστικά και τα γραφικά, νέα και πολύ πιο άνετη η σέλα. Στα όργανα βρίσκουμε μια ψηφιακή οθόνη παρόμοια με εκείνη των Duke προηγούμενης γενιάς, με… άπειρες ενδείξεις. Το 250 δεν μοιράζεται την TFT έγχρωμη οθόνη των νέων 125 & 390, και αυτό βοηθάει την τιμή να παραμείνει χαμηλά. Οι διακόπτες είναι εργονομικοί και φωτιζόμενοι, εντυπωσιάζοντας και το βράδυ. Η μίζα είναι νέα, δυνατή και one touch. Την πιέζεις ελαφρά και τραβάς το χέρι σου από το κουμπί, με τη μίζα να συνεχίζει να δουλεύει μέχρι να βάλει μπροστά τον κινητήρα. To 250 είναι ιδιαίτερα ελαφρύ στα 147 γεμάτα κιλά, μια εξαιρετικά ελαφριά μοτοσυκλέτα, πανεύκολη στους ελιγμούς, επιτόπιους ή μη.

Οι αναρτήσεις παρουσιάζονται πιο άνετες και ενδοτικές στην αρχική τους διαδρομή από ό,τι εκείνες της προηγούμενης γενιάς, σφίγγοντας όμως στη συνέχεια για να προσφέρουν sport κράτημα όποτε το χρειαστείτε. Η δύναμη του κινητήρα δεν ενθουσιάζει στις χαμηλές στροφές, όμως όταν πλησιάσει τις 5.000 rpm η απόδοση καθαρίζει και οι στροφές ανεβαίνουν δυνατά και πρόθυμα, με την τελική ταχύτητα του 250 Duke να βρίσκεται κοντά στα 130-135 km/h.

Το 250 μπορεί να κινηθεί ιδιαίτερα σβέλτα παντού, ενώ η μοτοσυκλέτα μπορεί να προσφέρει οδηγική απόλαυση σε κάθε διαδρομή με στροφές, αλλά και να ταξιδέψει με μεγάλη αυτονομία -είδαμε μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, δηλαδή μιλάμε για αυτονομία 350+ χιλιομέτρων!

Το KTM 250 Duke είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα value for money μοτοσυκλέτας, καθώς με 4.390 ευρώ παίρνεις ένα σύγχρονο γυμνό μοντέλο της ΚΤΜ που τα κάνει όλα, με εμφάνιση που παραπέμπει σε 1290 Duke, premium ποιότητα κατασκευής, Euro 4 κινητήρα 30 ίππων και κορυφαία περιφερειακά.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Αντιπρόσωπος: ΚΤΜ SEE
  • Τιμή: 4.390euro
  • Εγγύηση: 2 χρόνια
  • Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος
  • Χωρητικότητα (cc): 248.8
  • Ιπποδύναμη εργοστασίου: 30 PS / 9.000 rpm
  • Ροπή εργοστασίου: 24Nm / 7.250 rpm
  • Ύψος σέλας (mm): 830
  • Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (l): 13,4
  • Βάρος (kg): 147
  •                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ