Test Ride: SYM Symphony ST 200i ABS 2017


Ακόμα πιο οικονομικό και ξανά κορυφαίο το νέο Symphony ST 200i ABS 2017  (Euro 4) με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 2.295 ευρώ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΤΑΚΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ
  • 18/4/2018

Το Symphony ST 200i έγινε Euro 4 αντικαθιστώντας παράλληλα το CBS με ABS, ενώ παρουσιάζεται ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση, διατηρώντας όλα τα δυνατά στοιχεία που το έκαναν best-seller τις προηγούμενες χρονιές.

Euro 4 λοιπόν και για το SYM ST 200i, κάτι που για τον τελικό χρήστη μεταφράζεται σε 0,2 hp, -0,3 Kgm ροπής σε 500rpm, αλλά και σε 7 κιλά στο ανακοινώσιμο βάρος. Το design του Symphony ST 200i συνεχίζει να είναι πολύ όμορφο όσο και σύγχρονο, ενώ επίσης πολύ όμορφο είναι το “Titanium” χρώμα του μοντέλου δοκιμής με την καφέ σέλα. Σημειώστε πως το Symphony ST διατίθεται σε 5 χρώματα.

Ποιοτικό, προσεγμένο, σύγχρονο

Το Symphony ST είναι ποιοτικό παντού ωστόσο προκειμένου να κρατηθεί η τιμή χαμηλά, σε ορισμένα σημεία όπως η κεντρική κλειδαριά και οι διακόπτες έχουν γίνει κάποιες παραχωρήσεις κυρίως σε ό,τι αφορά στην αισθητική.  Η σέλα έχει ύψος 790 mm που δεν θα δυσκολέψει καθόλου τα μέτρια και χαμηλά αναστήματα, ενώ κάτω από αυτή, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος μεγέθους Μ, αν και σχετικά στριμωγμένα. Τα όργανα του ST αποτελούνται από μια στρογγυλή ψηφιακή οθόνη, με ταχύμετρο που διαθέτει… αναλογικού τύπου ενδείξεις, σε χιλιόμετρα και μίλια, και στροφόμετρο, και από μια ξεχωριστή μικρή ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις καυσίμου, ρολογιού και βολτόμετρου.

Κορυφαίο & απολαυστικό αστικό εργαλείο

Στον δρόμο, οι επιταχύνσεις του σε αστικές συνθήκες είναι πολύ καλές, ενώ το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, με το ST να ελίσσεται αστραπιαία στην πόλη, και να «χώνεται» παντού. Ο κινητήρας είναι πολύ ελαστικός και βοηθάει στο συνεχές άνοιξε-κλείσε σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Το μπροστινό φρένο είναι πολύ καλό, τόσο σε δύναμη όσο και σε αίσθηση, ενώ διαθέτει και τη συνδρομή ενός ικανοποιητικού σε απόδοση ABS, το οποίο ΔΕΝ πιάνει και στον πίσω τροχό. Το scooter της SYM διαθέτει πραγματικά καλό κράτημα, ενώ όπως στα περισσότερα scooter της κατηγορίας, οι μεγάλοι τροχοί 16 ιντσών βοηθούν το ST στην άνεση αναβάτη όταν το scooter περνάει πάνω από σαμάρια και λακκούβες.

Η επίσημα ανακοινώσιμη ιπποδύναμη των 12 ίππων/ 7.500 rpm αποδεικνύεται υπέρ-αρκετή για αστική μετακίνηση και όχι απαιτητική σε βενζίνη, αφού στη διάρκεια της δοκιμής μας μετρήσαμε μέση κατανάλωση 3,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Μέχρι 120 km/h έδειξε το κοντέρ κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας σε ιδανικές συνθήκες, ενώ τα 110 km/h είναι μια πιο ρεαλιστική τελική την οποία θα δείτε στις περισσότερες των περιπτώσεων.

Με Euro 4 ξανά προς τη δόξα τραβά

Το ST αποδεικνύεται άριστο σε αστικές συνθήκες, τόσο σε χαλαρή όσο και σε sport οδήγηση, δίχως τριγμούς, ταλαντώσεις και λοιπά ενοχλητικά, με δεμένη αίσθηση και άριστη συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων στις ελληνικές συνθήκες. Εν τέλει, όχι μόνο δεν βρίσκεις κάτι να σε ενοχλεί, αλλά η οδήγηση του σου φτιάχνει τη διάθεση, με το scooter της SYM να είναι εξίσου χαλαρωτικό όσο και τονωτικό! Ένα πραγματικά κορυφαίο αστικό εργαλείο, σύγχρονο, ποιοτικό, όμορφο, οικονομικό σε απόκτηση και κατανάλωση, και πολύ-πολύ πρακτικό.