Honda PCX Hybrid 2018 – Με “boost” στις επιταχύνσεις


Η Honda, με σχετική της ανακοίνωση από το Tokyo της Ιαπωνίας, λανσάρισε επίσημα την υβριδική έκδοση του γνωστού scooter PCX, με το όνομα PCX Hybrid. Η Honda εφήρμοσε πολύ έξυπνα την υβριδική τεχνολογία στο PCX Hybrid, εκμεταλλευόμενη τα υπάρχοντα στοιχεία και μηχανικά μέρη του scooter. Συγκεκριμένα, αντί για να εγκαταστήσει ένα πρόσθετο ηλεκτρικό μοτέρ, χρησιμοποίησε το ACG σύστημα που φέρουν τα “συμβατικά” PCX.

  • 10/7/2018

Μιας και το ACG είναι ομοαξονικά τοποθετημένο στον στρόφαλο, μπορεί λοιπόν να λειτουργήσει ως “boost”, βοηθώντας στην περιστροφή του και αυξάνοντας της παραγόμενη από την εσωτερική καύση του μοτέρ, ροπή.

Για τις ανάγκες τροφοδότησης του ACG με ενέργεια όταν αυτό συμβάλει στην κίνηση του scooter, η Honda, έχει τοποθετήσει μια μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, στο πίσω μέρος του αποθηκευτικού, κάτω από την σέλα χώρου, αφήνοντας αρκετό χώρο για την αποθήκευση ενός full face κράνους.

Παράλληλα, η PDU μονάδα, που συμπληρώνει μαζί με την νέα, ελαφρά μεγαλύτερη μπαταρία τα “έξτρα” στοιχεία που φέρει το PCX Hybrid έναντι μιας συμβατικής έκδοσης, έχει τοποθετηθεί, στην ποδιά του scooter, χωρίς να διαταράσσεται η χωροταξία.

Σε ότι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά, σε σχέση με την συμβατική έκδοση του PCX 125, το Hybrid εμφανίζεται 5 κιλά πιο βαρύ (135 από 130 “γεμάτα” κιλά). H ισχύς του μοτέρ παραμένει στα ίδια επίπεδα, δηλαδή 12 ίπποι στις 8.500 και 1,2 kg-m στις 5.000, όμως το ACG προσθέτει επιπλέον 1,9 ίππους και 0,44 kg-m ροπής, στις 3.000 σ.α.λ.

Στην Ιαπωνία, το PCX Hybrid θα κοστίζει, με αναγωγή από Yen σε Euro βάση της τρέχουσας ισοτιμίας (Ιούλιος 2018), περί τα 3.300 €.