ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
HONDA

Οδηγούμε το Honda SH 150i MY2017 [photos] 14/2/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΒΙΤΣΙΛAΚΗΣ, ΦΩΤΟ: HONDA

Tα αρχικά “SH” προέρχονται από τις λέξεις Small Honda και συνοδεύουν ανελλιπώς την οικογένεια των scooter πόλης της ιαπωνικής εταιρίας από το 1984. Πρόκειται για μια σειρά μοντέλων με τετράχρονους κινητήρες 125, 150 και 300cc, που γνωρίζει τεράστια επιτυχία ανά τον πλανήτη, σημειώνοντας ιδιαίτερα υψηλές πωλήσεις και έχοντας καθιερωθεί στην κορυφή αυτών σε πολλές χώρες και επί σειρά ετών. Χαρακτηριστικά να αναφέρω πως στην Ιταλία, τη μεγαλύτερη δηλαδή αγορά scooter στην Ευρώπη, βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις ανελλιπώς από το 2013 μέχρι και σήμερα! Μόνο το 2016 πουλήθηκαν εκεί σχεδόν ...25.000 κομμάτια, συγκεκριμένα 8.586 150ρια, 8.392 300ρια και 7.890 125ρια!

Εκσυγχρονισμός

Η έκδοση των 150cc πρωτοεμφανίστηκε το 2001 και έκτοτε καθιερώθηκε σαν η πλέον επιτυχημένη (εμπορικά μιλώντας) σε σχέση με τις αντίστοιχες των 125 και 300cc. Στο πέρασμα του χρόνου δέχθηκε τις απαραίτητες ανανεώσεις/βελτιώσεις, ενώ για το 2017 αποκτά ανανεωμένη εμφάνιση, φώτα LED και βελτιωμένες επιδόσεις, ενώ πληροί πλέον και τις προδιαγραφές Εuro4. Επίσης, διαθέτει τεχνολογία Honda Smart Key και μεγαλύτερο ντουλαπάκι με φορτιστή ρεύματος 12V. Διαθέτοντας σύστημα ψεκασμού PGM-FI από το 2005, έφτασε να θεωρείται κορυφαίο στις αστικές μετακινήσεις, συνδυάζοντας στιλ, αξιοπιστία, οικονομία και χρηστικότητα. Η ιστορία του μοντέλου χαρακτηρίζεται από συνεχή, προσεκτική εξέλιξη, η οποία αντανακλά τις αυξανόμενες ανάγκες και προσδοκίες των αναβατών καθώς και την επιθυμία της Honda να τους προσφέρει πάντα μία καλύτερη έκδοση του δικού τους SH. To 2013, το SH φόρεσε τον κινητήρα χαμηλών τριβών eSP (enhanced Smart Power) με τεχνολογία Idling Stop, μεγαλύτερη ισχύ και χαμηλότερη κατανάλωση.

Στο νέο μοντέλο 2017, ο κινητήρας σβήνει αυτόματα 3 δευτερόλεπτα μετά την ακινητοποίηση του scooter και επανέρχεται στη ζωή σχεδόν ακαριαία με το άνοιγμα του γκαζιού. Η βάση του SH 150i παραμένει απαράλλαχτη, τίποτα δηλαδή δεν έχει αλλάξει όσον αφορά τον τομέα του πλαισίου και των αναρτήσεων, ενώ το ABS δύο καναλιών ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. Απεναντίας έχει αλλάξει ο τρόπος που αποδίδονται τα σχεδόν 15 άλογα του κινητήρα, αφενός για προσαρμογή στις αυστηρές προδιαγραφές Euro4 και αφετέρου για καλύτερη απόκριση στις χαμηλές στροφές και μεγαλύτερη οικονομία στο σύνολο.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 17/6

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 11/6

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.

  • ΔΟΚΙΜΗ KTM 250 DUKE 2018 25/4

    2018 KTM DUKE: 250 ποιοτικά κυβικά σε τιμή 125!

    Η οικογένεια Duke αριθμεί πλέον 7 μοντέλα, από 125 έως 1.290 κυβικά. Το KTM 250 Duke έρχεται το 2018 και στην Ελλάδα, με κορυφαίο εξοπλισμό και αντίστοιχα υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε τιμή που συνήθως βρίσκονται τα μοντέλα των 125 κυβικών!

  • DUCATI 21/4

    Δοκιμή: Ducati Supersport S 2017

    Οι Supersport & Supersport S του 2017 είναι οι πιο οικονομικές αλλά και φιλικές "ντυμένες" μοτοσυκλέτες της Ducati, που θα τα καταφέρουν το ίδιο καλά σε καθημερινή sport χρήση, όσο και σε track days στην πίστα.

  • SYMPHONY ST 200I ABS 2017 - EURO 4 18/4

    Δοκιμάζουμε το νέο Symphony ST 200i ABS

    Ακόμα πιο οικονομικό και ξανά κορυφαίο το νέο Symphony ST 200i ABS 2017 (Euro 4) με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 2.295 ευρώ.

  • TEST RIDE BMW G 310 GS 16/4

    BMW G 310 GS: Η πολυπόθητη καθημερινή περιπέτεια

    Μια μικρή σε κυβισμό μοτοσυκλέτα με στιλιστικά στοιχεία GS & κορυφαία ποιότητα BMW, οικονομική σε τιμή, κατανάλωση και συντήρηση και παράλληλα εύκολη, φιλική και χρηστική, που οδηγείται με Α2 δίπλωμα, και σας παίρνει από το χέρι” για να ζήσετε κι εσείς εύκολα την...

  • ΗONDA 21/3

    Δοκιμή: Honda CBR1000RR

    Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade.