ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
ΗONDA

Δοκιμή: Honda CBR1000RR 21/3

  • img

Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade.

Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade. Δώστε βάση στην λέξη “βελτίωση” καθώς το νέο CBR ΔΕΝ αποτελεί μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη από το μηδέν, αλλά μια καλό-ακονισμένη, αποτελεσματικότατη εκδοχή του προηγούμενου μοντέλου.

Η χρήση του Throttle By Wire (Ride By Wire) είναι πρωτιά για τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα της Honda (άργησε), ενώ το CBR χρησιμοποιεί και Accelerator Position Sensor (APS) που αρχικά σχεδιάστηκε για το RC213V-S.

Ο κινητήρας έχει μεταφερθεί από το προηγούμενο μοντέλο, βελτιωμένος όμως, ώστε να ανεβάζει ταχύτερα και ψηλότερα στροφές, με μια αρκετά μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης και διαφορετικό χρονισμό.

Οι Ιάπωνες αναφέρουν αύξηση ιπποδύναμης κατά 8 kW (10,7 hp) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ πλέον η μοτοσυκλέτα διαθέτει και 3 Rider Modes.

Επιτέλους, οι Ιάπωνες τοποθέτησαν μια μονάδα μέτρησης αδράνειας 5 αξόνων (IMU) στο Superbike τους, που μαζί με το νέο Ride by Wire επιτρέπει στα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα να δουλέψουν βέλτιστα ανάλογα τη θέση και την κινητική κατάσταση της μοτοσυκλέτας.

Στα βοηθήματα έχουμε επιτέλους Traction Control -που η Honda αποκαλεί HSTC (Honda Selectable Torque Control), Cornering ABS με σύστημα “Rear Lift Control” αποφυγής ανύψωσης του πίσω τροχού στο δυνατό φρενάρισμα, και Wheelie Control.

Στη νέα έγχρωμη οθόνη TFT (που ρυθμίζει αυτόματα τη φωτεινότητα της ανάλογα με το επίεπδο του φωτισμού περιβάλλοντος) τρία είναι τα display modes, Street, Circuit & Mechanic, τα οποία φροντίζουν να παράσχουν τις σωστές πληροφορίες για χρήση δρόμου, πίστας (Lap Timer, κλπ.), ή τέλος προβολή περισσότερων τεχνικών πληροφοριών (ένδειξη σχέσης κιβωτίου, θερμοκρασία ψυκτικού, κατάσταση μπαταρίας, άνοιγμα γκαζιού, κλπ).

Για να γίνουν τα πράγματα λίγο πιο πολύπλοκα, στο Display Mode “Street” ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 έτοιμα Riding Modes και 2 USER που μπορούν να έρθουν στα μέτρα του καθενός. Στο ίδιο Display Mode ο αναβάτης βλέπει στα όργανα τις ρυθμίσεις για ιπποδύναμη, Traction Control και φρένο κινητήρα.

Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST RIDE HONDA X-ADV 2018 17/6

    Δοκιμάζουμε την Honda X-ADV 2018

    Μετά από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο της Honda που συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των adventure μοτοσυκλετών, διαπιστώσαμε μια πολυχρηστική και εύκολα προσαρμόσιμη φύση, ικανή να ανταποκριθεί σε πολλά πεδία κίνησης. Για το 2018, η Honda προχώρησε σε ορισμένες...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 11/6

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.

  • 2018 SYM JET14 200 EURO 4 29/4

    Δοκιμάζουμε το σκούτερ SYM Jet14

    Η χαμηλή τιμή πώλησης, η οικονομική κατανάλωση και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής τα βασικά ατού του σκούτερ της SYM απέναντι στους ανταγωνιστές του.

  • 2018 ΥΑΜΑΗΑ TRACER 900/GT 28/4

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία το νέο Yamaha Tracer 900/GT

    Οι πολλές μικρές και μεγάλες αλλαγές βάζουν το best seller της Yamaha σε νέα τροχιά εμπορικής επιτυχίας με την μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να προτάσσει ένα φρέσκο και πιο ώριμο χαρακτήρα χωρίς να έχει θυσιάσει το κομμάτι της διασκέδασης.

  • 2018 HONDA CB1000R 27/4

    Δοκιμάζουμε στην Ισπανία τη 2018 Honda CB1000R

    Ύστερα από ατελείωτη αναμονή, φήμες και πρωτότυπα, η Honda επιτέλους παρουσίασε το CB1000R, τo μοντέλο που σήμανε την επιστροφή της εταιρείας στα naked του λίτρου.

  • ΔΟΚΙΜΗ KTM 250 DUKE 2018 25/4

    2018 KTM DUKE: 250 ποιοτικά κυβικά σε τιμή 125!

    Η οικογένεια Duke αριθμεί πλέον 7 μοντέλα, από 125 έως 1.290 κυβικά. Το KTM 250 Duke έρχεται το 2018 και στην Ελλάδα, με κορυφαίο εξοπλισμό και αντίστοιχα υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε τιμή που συνήθως βρίσκονται τα μοντέλα των 125 κυβικών!

  • DUCATI 21/4

    Δοκιμή: Ducati Supersport S 2017

    Οι Supersport & Supersport S του 2017 είναι οι πιο οικονομικές αλλά και φιλικές "ντυμένες" μοτοσυκλέτες της Ducati, που θα τα καταφέρουν το ίδιο καλά σε καθημερινή sport χρήση, όσο και σε track days στην πίστα.

  • SYMPHONY ST 200I ABS 2017 - EURO 4 18/4

    Δοκιμάζουμε το νέο Symphony ST 200i ABS

    Ακόμα πιο οικονομικό και ξανά κορυφαίο το νέο Symphony ST 200i ABS 2017 (Euro 4) με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 2.295 ευρώ.

  • TEST RIDE BMW G 310 GS 16/4

    BMW G 310 GS: Η πολυπόθητη καθημερινή περιπέτεια

    Μια μικρή σε κυβισμό μοτοσυκλέτα με στιλιστικά στοιχεία GS & κορυφαία ποιότητα BMW, οικονομική σε τιμή, κατανάλωση και συντήρηση και παράλληλα εύκολη, φιλική και χρηστική, που οδηγείται με Α2 δίπλωμα, και σας παίρνει από το χέρι” για να ζήσετε κι εσείς εύκολα την...

  • ΗONDA 21/3

    Δοκιμή: Honda CBR1000RR

    Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade.