TEST RIDE BMW G 310 GS

ΔΟΚΙΜΗ: 2018 BMW G 310 GS 16/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Τι είναι, με λίγα λόγια, το G 310 GS; Η καλώς εννοούμενη δίτροχη περιπέτεια, σε μικρό πακέτο, και το BMW που όλοι θέλαμε αλλά μέχρι σήμερα δεν μπορούσαμε να αποκτήσουμε. Ένα GS για όλους και για όλες, οικονομικό, ελαφρύ, ποιοτικό και ικανό, τόσο στον δρόμο όσο και στο χώμα.

Μέχρι και σήμερα το extra-premium status-symbol dream-bike BMW R 1200 GS είναι προσιτό μόνο σε μια μικρή και εύπορη μερίδα του εκλεκτικού αγοραστικού κοινού των Adventure μοτοσυκλετών. Λογικό ήταν η BMW να θέλει να επεκτείνει την εμπορική επιτυχία της μοτοσυκλέτας και σε μικρότερα κυβικά, για περισσότερους αγοραστές.

Κάπως έτσι, και αφού είδαμε τη γέννηση των μεσαίων μοντέλων F 800 GS & F 650 GS, η BMW Motorrad αποφάσισε να απλώσει τα δίχτυα της και σε ένα ακόμα ευρύτερο κοινό.

Το «μικρό» G 310 GS φοράει τον μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο κινητήρα των 313 cc του naked G 310 R, και αποδίδει 34 PS/9.500 rpm, με μέγιστη ροπή τα 28 Νm/7.500 rpm. Ο κινητήρας είναι αντίστροφα τοποθετημένος, με την εξαγωγή προς τα πίσω, με οφέλη κυρίως στο κράτημα.

Ο 19άρης μπροστινός τροχός, το στιβαρό ανάποδο πιρούνι 41 mm και οι ικανές διαδρομές αναρτήσεων (180 mm εμπρός/πίσω), μεταφράζονται σε άνετη διαβίωση τόσο στο «βομβαρδισμένο» ελληνικό οδόστρωμα, όσο και σε εκτός δρόμου εξορμήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα πολύ καλά ελαστικά πρώτης τοποθέτησης όχι μόνο είναι Metzeler Tourance, αλλά δεν είναι «της σειράς» καθώς έχουν σχεδιαστεί και εξελιχθεί ΕΙΔΙΚΑ για το BMW G 310 GS! Η σέλα βρίσκεται στα 835mm (αναβάτης με ύψος 1,70 πατάει άνετα όλο το πέλμα του ενός ποδιού κάτω), ενώ η BMW δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ δύο ακόμα σελών, μία στα 820mm και μία στα 850.

Όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες BMW, το δικάναλο ABS βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό της νέας G 310 GS, κάνοντας παρέα στα δύο δισκόφρενα (300mm μπροστά και 240mm πίσω).

Εξαιρετική κίνηση η δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS, εύκολα μάλιστα με το πάτημα ενός κουμπιού στο αριστερό γκριπ, ώστε να μπορείτε να οδηγήσετε στο χώμα, δίχως την παρέμβαση του συστήματος. Στα όργανα το G 310 GS διαθέτει μία μεγάλη, ευανάγνωστη οθόνη υγρών κρυστάλλων με πλήθος ενδείξεων. Η στάση σώματος του αναβάτη είναι όρθια, με το φαρδύ τιμόνι να προσφέρει άριστο έλεγχο και την άνετη σέλα να κρατάει τους επιβαίνοντες «φρέσκους» ακόμα και μετά από πολλά χιλιόμετρα παραμονής πάνω της. Παράλληλα, το μικρό σχετικά βάρος των 169,5 γεμάτων κιλών κάνει ελιγμούς με χαμηλές ταχύτητες και άλλες μανούβρες παιχνιδάκι, ακόμα και για «μινιόν» αναβάτες. Ο κινητήρας επιταχύνει θετικά και γραμμικά, ο ψεκασμός είναι άριστος ενώ η μανέτα του συμπλέκτη έχει ελαφρύ τράβηγμα.

 

Επομένως

Το μικρό GS θα κάνει και ταξίδι, αν και εκεί οι ταχύτητες που προτιμάει είναι ανάμεσα στα 100 και 130 km/h -ψηλότερα κάνουν την εμφάνιση τους κάποιοι κραδασμοί. Με τελική τιμή των 5.950 ευρώ (με ΦΠΑ) στην Ελλάδα, μπορείτε να αποκτήσετε την πιο οικονομική μοτοσυκλέτα adventure BMW -και φυσικά την πιο οικονομική GS-, μια μικρή σε κυβισμό μοτοσυκλέτα περιπέτειας, που δεν κάνει όμως εκπτώσεις σε ποιότητα κατασκευής, κύλισης, και οδικής συμπεριφοράς.

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας     

  • Τύπος 4Τ, 1Κ, 4Β, 2ΕΕΚ
  • Κυβισμός (cc)           313
  • Ιπποδύναμη (kw/PS)           25/34
  • στις (rpm)       9500
  • Ροπή (Nm / kgm)      28/2,855
  • Στις (rpm)       7500

Συμπλέκτης   Υγρός, πολύδισκος

Κιβώτιο          6 σχέσεων

Πλαίσιο          Ατσάλινο, σωληνωτό

Ανάρτηση εμπρός    Ανάποδο πιρούνι 41mm

Ανάρτηση πίσω        Μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό

Διαδρομές αναρτήσεων (mm)         180 / 180

Φρένα

  • Εμπρός          Δ 300mm, ακτινική δαγκάνα 4Ε, ABS
  • Πίσω   Δ 240mm, δαγκάνα 2Ε, ABS
  • ABS    BMW Motorrad ABS

Ελαστικά       

  • Εμπρός          Metzeler Tourance, 110/80-19
  • Πίσω   Metzeler Tourance, 150/70-17

Διαστάσεις και βάρος         

  • Μήκος (mm)  2.075
  • Πλάτος (mm) 880
  • Ύψος σέλας (mm)    835
  • Βάρος με υγρά (kg)  169,5

Ρεζερβουάρ (lt)         11

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ΔΟΚΙΜΗ KTM 250 DUKE 2018 25/4

    2018 KTM DUKE: 250 ποιοτικά κυβικά σε τιμή 125!

    Η οικογένεια Duke αριθμεί πλέον 7 μοντέλα, από 125 έως 1.290 κυβικά. Το KTM 250 Duke έρχεται το 2018 και στην Ελλάδα, με κορυφαίο εξοπλισμό και αντίστοιχα υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε τιμή που συνήθως βρίσκονται τα μοντέλα των 125 κυβικών!

  • DUCATI 21/4

    Δοκιμή: Ducati Supersport S 2017

    Οι Supersport & Supersport S του 2017 είναι οι πιο οικονομικές αλλά και φιλικές "ντυμένες" μοτοσυκλέτες της Ducati, που θα τα καταφέρουν το ίδιο καλά σε καθημερινή sport χρήση, όσο και σε track days στην πίστα.

  • ΗONDA 20/4

    Δοκιμή: Honda CBR1000RR

    Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade.

  • SYMPHONY ST 200I ABS 2017 - EURO 4 18/4

    Δοκιμάζουμε το νέο Symphony ST 200i ABS

    Ακόμα πιο οικονομικό και ξανά κορυφαίο το νέο Symphony ST 200i ABS 2017 (Euro 4) με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 2.295 ευρώ.

  • TEST RIDE BMW G 310 GS 16/4

    BMW G 310 GS: Η πολυπόθητη καθημερινή περιπέτεια

    Μια μικρή σε κυβισμό μοτοσυκλέτα με στιλιστικά στοιχεία GS & κορυφαία ποιότητα BMW, οικονομική σε τιμή, κατανάλωση και συντήρηση και παράλληλα εύκολη, φιλική και χρηστική, που οδηγείται με Α2 δίπλωμα, και σας παίρνει από το χέρι” για να ζήσετε κι εσείς εύκολα την...

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 14/2

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.