ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 MOTOGP

MotoGP: Πολλά τα ανοικτά μέτωπα για τις ομάδες... 25/5

  • img
  • img
  • img
  • img

Είναι γεγονός πως στη Honda είναι ιδιαίτερα προβληματισμένοι αναφορικά με τον teammate του Marc Marquez την επόμενη σεζόν. Η απόδοση του Dani Pedrosa δεν είναι η αναμενόμενη και παρότι ο ίδιος ο πολύπειρος Ισπανός έχει κατ’ επανάληψη δηλώσει πως θέλει να κλείσει την καριέρα του στη Honda, τα δεδομένα δεν είναι απόλυτα υπέρ του.

Η παρουσία του Alberto Puig στην εργοστασιακή ομάδα της Honda αναθέρμανε τις φήμες περί συνέχισης της συνεργασίας με τον Pedrosa. Άλλωστε Puig και Pedrosa επί σειρά ετών συμπορεύτηκαν, με τον πρώτο να αποτελεί τον μάνατζερ του δεύτερου. Όμως ο Puig δεν αποφασίζει μόνος του. Αντιθέτως, πέραν του ότι ζήτησε περισσότερο χρόνο για να «ζυγίσει» τις επιλογές που έχει, μετέφερε μέρος της… ευθύνης της επιλογής του teammate του στον ίδιο τον Marquez.

Μονομαχία Dovizioso - Cratchlow


«Είναι προφανές ότι όταν έχεις έναν τέτοιον αναβάτη σαν τον Marquez, θα ζητήσεις τη γνώμη του για τον δεύτερο αναβάτη» ξεκαθάρισε ο Puig, κάτι που αρνήθηκε εκ των υστέρων ο Marquez λέγοντας πως «δεν είναι δική μου η απόφαση για τον teammate μου. Αυτό που θα ήθελα, όμως, είναι να είναι ταχύς. Διότι όταν σε μία ομάδα και οι δύο αναβάτες είναι γρήγοροι, τότε η ομάδα βγαίνει κερδισμένη».

«Ζυγίζουν» τις… εναλλακτικές!


Κι αν τελικά ο Pedrosa δεν μείνει στη Honda; Τότε τα δεδομένα αλλάζουν. Η περίπτωση του Johan Zarco απομακρύνθηκε, έπειτα από την συμφωνία του Γάλλου με την ΚΤΜ, ώστε να αποτελέσει το «βαρύ πυροβολικό» της αυστριακής ομάδας το 2019. Στην ΚΤΜ θα παραμείνει ο Pol Espargaro, όχι όμως και ο Bradley Smith, ο οποίος θα πρέπει να αναζητήσει νέο εργοδότη.
Τούτη τη στιγμή εάν η Honda έπρεπε άμεσα να επιλέξει τον αντικαταστάτη του Pedrosa, η λογική λέει πως θα πήγαινε στη λύση του Cal Cratchlow.

Οι Cratchlow και Zarco

Ο Βρετανός είναι μέλος της ευρύτερης «οικογένειας» της Honda, χάρισε στην Αργεντινή στην ιαπωνική εταιρία την 750ή νίκη της σε όλες της κατηγορίες και θεωρείται ως μια πολύ καλή περίπτωση, μιας και θα μπορούσε να σταθεί δίπλα στον Marquez, δίχως να ανατρέψει τις ισορροπίες στην ομάδα. Μη λησμονούμε, επίσης, πως με τη νίκη του στην Αργεντινή, ο Cratchlow έφερε έστω και προσωρινά το LCR στην κορυφή της βαθμολογίας των ομάδων. Κι αυτή ήταν η πρώτη φορά από το 2004 και την Gresini του Sete Gibernau που μια «δορυφορική» ομάδα ήταν πάνω απ’ όλες τις εργοστασιακές!

Εκτός MotoGP ο Lorenzo;

Στο… ραντάρ της Honda παραμένει πάντα και ο Πρωταθλητής της Moto3, Joan Mir, ένα μεγάλο ταλέντο που αναμένεται να μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια. Όμως ο Mir είναι ένας αναβάτης που ενδιαφέρει και τη Suzuki, ειδικά εάν η ιαπωνική ομάδα «χάσει» τον Andrea Iannone. Ο Ιταλός  τούτη τη στιγμή θεωρείται ως ένας από τους βασικούς υποψηφίους γι να αντικαταστήσει τον Jorge Lorenzo στη Ducati.
Μιας κι αναφερθήκαμε στη Ducati, κι εκεί τα μέτωπα είναι ανοιχτά. Για τον Lorenzo υπάρχει το σενάριο ακόμα και να μείνει εκτός MotoGP την επόμενη σεζόν, εάν δεν καταφέρει να βρει το συμβόλαιο που αναζητά. Ο Ισπανός θέλει 12 εκατ. ευρώ τον χρόνο, η Ducati δεν είναι διατεθειμένη να δώσει τόσα χρήματα, η Suzuki θα ήθελε να τον εντάξει στο δυναμικό της όμως το μπάτζετ της είναι περιορισμένο, κι έτσι ο «Σπαρτιάτης» είναι σε μια εξαιρετικά «περίεργη» θέση. Επίσης στη Ducati εξετάζουν την περίπτωση του Jack Miller.

Oι Marc Marquez και Dani Pedrosa

 

Υπάρχει απόσταση με τον Dovizioso


Φυσικά το βασικό μέλημα για την Ducati είναι ο Andrea Dovizioso. Το συμβόλαιο του Ιταλού λήγει στο τέλος του 2018 και στο Austin έγιναν οι πρώτες επαφές της ομάδας με τον μάνατζέρ του Simone Battistella. Εντούτοις η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, καθώς η Ducati δεν είναι διατεθειμένη να προσφέρει τα χρήματα που ζητά ο Dovizioso και εκτιμάται πως θα είναι πάνω από 12 εκατ. ευρώ ετησίως.
Πάντως το συγκεκριμένο θέμα θα κλείσει αργά η γρήγορα, καθώς αμφότερες οι πλευρές γνωρίζουν πως είναι προς όφελός τους να συνεχίσουν να συνεργάζονται. Διότι και ο Dovizioso δεν θα βρει εύκολα άλλη ομάδα που να του δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσει το Πρωτάθλημα, αλλά και η Ducati δεν θα βρει εύκολα αναβάτη που να μπορεί να είναι ανταγωνιστικός με την οδηγικά «ιδιαίτερη» Desmosedici…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • MOTOGP 5/6

    MotoGP – Αναβάτες που έχουν πάρει νίκες με διαφορετικούς κατασκευαστές

    Το να πάρεις μια και μόνο νίκη στην καριέρα σου, όντας αγωνιζόμενος στην “μεγάλη” κατηγορία των GP, είναι πολύ μεγάλη υπόθεση! Το να ανέβεις στην κορυφή του βάθρου πανηγυρίζοντας με διαφορετικές ομάδες όμως, είναι κάτι πολύ σπάνιο, το οποίο μόνο λίγοι αναβάτες το...

  • ONYX 4/6

    ONYX – Ηλεκτροκίνητα… παπιομοτοποδήλατα!

    Μέχρι που η Honda να παρουσιάσει το EV-Cub, την ηλεκτροκίνητη έκδοση του πασίγνωστου παπιού, τα δύο μοντέλα της καλιφορνέζικης ONYX, είναι ότι πιο κοντινό υπάρχει σε αυτή την κατηγορία.

  • VIDEO 4/6

    Video – Πτώση χωρίς προστατευτικό εξοπλισμό

    Οι δραματικές επιπτώσεις του λάθους ντυσίματος

  • FORD 1/6

    Ford – Ανέπτυξε σύστημα που εντοπίζει τις μοτοσυκλέτες σε διήθηση

    Ένα σύστημα ασφαλείας το οποίο μπορεί να έχει εφαρμογή τόσο σε αυτόνομα, όσο και σε συμβατικά αυτοκίνητα έχει εξελίξει η Ford, προφυλάσσοντας ουσιαστικά τους μοτοσυκλετιστές οι οποίοι κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας, επιδιδόμενοι σε αυτό που ονομάζουμε διήθηση...

  • YAMAHA 31/5

    Υamaha – Ετοιμάζει και άλλο τρίτροχο μοντέλο!

    Η Yamaha ποντάρει πολλά στα τρίτροχα, το έχουν καταλάβει όλοι πλέον αυτό! Ότι ξεκίνησε με τα Tricity, συνεχίστηκε με τον πλέον εμφατικό τρόπο με το NIKEN και πλέον αυτό που περιμένουμε δεν είναι το εάν, αλλά το πότε θα κάνει την επόμενη της κίνηση η Yamaha στους 2+1 τροχούς...

  • AI TOYOTA 31/5

    Διαχείριση της κυκλοφορίας μέσω τεχνητής νοημοσύνης!

    Η Τoyοta και το βρετανικό ινστιτούτο ερευνών “Alan Turing”, ανακοίνωσαν την συνεργασία τους, με αντικείμενο την μελέτη της κυκλοφορίας στα μεγάλα αστικά κέντρα και την προσπάθεια διαχείρισης αυτής.

  • BMW MOTORRAD 30/5

    ΒΜW – Κίνηση 2Χ2 με ηλεκτρικό μοτέρ μπροστά!

    Μοτοσυκλέτα με κίνηση και στον μπροστινό τροχό; Ναι, δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κάτι τέτοιο αν και δεν το λες και σύνηθες φαινόμενο. Οι μέχρι τώρα προσπάθειες πάνω στον συγκεκριμένο τομέα ήταν ιδιοκατασκευές ή πολύ περιορισμένης παραγωγής υλοποιήσεις.

  • CF MOTO 30/5

    CF MOTO 400 GT – Νέο Sportouring μοντέλο

    Επέκταση της γκάμας της επιχειρεί η CF Moto με ένα μοντέλο το οποίο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Το 400 GT, βασίζεται στο “γυμνό” NK, το οποίο ήδη βρίσκεται στην Ελλάδα, διαφοροποιούμενο όμως σε σχέση με αυτό, με το ολόσωμο fairing του, που του προσδίδει...

  • PAGANS MC 29/5

    Συλλήψεις 49 μελών των “Pagans” στις ΗΠΑ

    Το Rhode Island είναι η μικρότερη σε μέγεθος πολιτεία των ΗΠΑ και μια από τις ασφαλέστερες, αφού παρουσιάζει πολύ μικρά ποσοστά εγκληματικότητας. Τα ποσοστά αυτά αναμένεται να πέσουν και άλλο, ύστερα από την εξάρθρωση του τοπικού “παραρτήματος” των Pagans, της...

  • JUGGAPAT THONGLUE 29/5

    Ένα PC… Ducati Panigale!

    Με τελευταίας γενιάς επεξεργαστή Intel i7 8700k, μνήμη 32GB, SSD 1TB και υγρόψυξη, το PC που κατασκεύασε o Ταϊλανδός Juggapat Thonglue, ιδιοκτήτης της Juggapat Modifier, είναι αυτό που λέμε… “τούμπανο”.

  • BMW G310RR 29/5

    BMW G310RR – Αμφιβολίες για την παρουσίαση του

    Έχουν γραφτεί πολλά για αυτό και η παρουσία του TVS Apache RR 310 στην ινδική αγορά, προμήνυε ότι πολύ σύντομα θα το δούμε να υλοποιείται και σε μια έκδοση για την ευρωπαϊκή αγορά, με το σήμα της BMW στο ρεζερβουάρ του.

  • RYNO HYDRO FOIL 25/5

    Ryno HF-1 Hydrofoil – Σκίσε τα κύματα σαν “δελφίνι”

    Η Ryno Motors, με έδρα το Όρεγκον των ΗΠΑ, κατοχύρωσε τα σχέδια και εξασφάλισε άδεια παραγωγής για το ΗF-1 Hydrofoil, ένα ηλεκτροκίνητο σκάφος στο οποίο εφαρμόζεται η τεχνική του υδροπτερύγου για την πλεύση του.

  • DIGILENS MONOHUD 25/5

    Digilens – Άλλη μια προσπάθεια στο πεδίο της HUD προβολής

    Η Digilens, με έδρα την Καλιφόρνια των ΗΠΑ, είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, δραστηριοποιούμενη στον χώρο της αεροπλοΐας, της βιομηχανίας, του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας.

  • 2018 MOTOGP 25/5

    MotoGP: Πολλά τα ανοικτά μέτωπα για τις ομάδες...

    Και η 'silly season' στο MotoGP καλά κρατεί! Μπορεί οι ομάδες να προσπαθούν να κλείσουν τα βασικά 'μέτωπα' ενόψει του 2019, εντούτοις οι ανοιχτές υποθέσεις είναι πολλές κι εξόχως καθοριστικές. Με βασικές, όπως εξελίσσονται τα πράγματα, αυτές των Dani...

  • ITALIAN VOLT 24/5

    Italian Volt Lacama – Custom ηλεκτροκίνητο “στα μέτρα” του οδηγού

    Η Italian Volt, μια ιταλική (ε ναι) εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών, έχει παρουσιάσει εδώ και ένα χρόνο το μοντέλο Lacama, το οποίο με αυτό το όνομα μάλλον δεν θα μπορούσε να κάνει “καριέρα” στην Ελλάδα.