Miku Max – Συνδυάζοντας πατίνι και scoter


Επί της ουσίας, πρόκειται για μια αρκετά στιβαρή πλατφόρμα πατινιού, στο πάτωμα της οποίας βρίσκεται η μπαταρία, που τροφοδοτεί με ενέργεια το hub ηλεκτρικό μοτέρ της Bosch, στον πίσω τροχό. 

  • 10/9/2018

Αυτό που χαρακτηρίζει την όλη κατασκευή πάντως, είναι το “αιωρούμενο” τμήμα στο οποίο στηρίζονται το “ψευδορεζερβουάρ” και η σέλα του οδηγού. Είναι ένα… ανάποδα στερεωμένο υποπλαίσιο, στο λαιμό και στοςυ σωλήνες της ποδιάς του scooter.

Πέραν όμως από το πρωτότυπο της όλης κατασκευής, σημασία έχει ότι υπάρχει αρκετός ελεύθερος και ανεμπόδιστος χώρος μεταξύ του επίπεδου πατώματος και της αιρούμενης αυτής προέκτασης, πράγμα που σημαίνει αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες. Πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος υπάρχει και στο “ψευδορεζερβουάρ”, όπως και USB θύρα για φόρτιση συσκευών. 
 

Η τελική ταχύτητα του οχήματος δεν είναι μεγάλη, στα 45 χλμ./ώρα ενώ και η αυτονομία δεν εντυπωσιάζει, με τα 60 χιλιόμετρα απόστασης που μπορεί να διανύσει κανείς πριν αρχίσει να ψάχνει για πρίζες. 

Όμως μιλάμε για ένα όχημα κατηγορίας φτερού, που θα μπορούσε άνετα να αντεπεξέλθει σε χρήση μικρών αποστάσεων μέσα στις πόλεις. Η δε τιμή του στην Κίνα, είναι 1000 ευρώ, όσο κοστίζει δηλαδή ένα καλό ποδήλατο πόλης.