ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ

Δρόμος Ειρήνης 2018: Αρχαία Ολυμπία - Χιροσίμα με Honda CRF 250 Rally 13/6

  • img

Μια διηπειρωτική ζεύξη θα επιχειρήσει ο γνωστός ταξιδευτής, δημοσιογράφος και φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης, μεταφέροντας από τον δήμο της Αρχαίας Ολυμπίας μηνύματα ειρήνης και συμβολικά δώρα, στον δήμο της Χιροσίμα στην Ιαπωνία, στα πλαίσια των εκδηλώσεων μνήμης για στην συμπλήρωση 73 χρόνων από την ρίψη της ατομικής βόμβας, στις 6 Αυγούστου του 1945.

Η μοτοσυκλέτα με την οποία θα πραγματοποιηθεί το ταξίδι αυτό, είναι μια Honda CRF 250 Rally, χορηγία της Αφοί Σαρακάκη.

Ακολουθεί το σχετικό δελτίο τύπου:  

«Δρόμος Ειρήνης 2018», από την Αρχαία Ολυμπία στη Χιροσίμα με Honda CRF250 Rally

Ο δημοσιογράφος-φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης οδηγώντας μία Honda CRF250 Rally, χορηγία της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.- Επίσημος Εισαγωγέας- Διανομέας της Honda moto στην Ελλάδα, βρίσκεται αντιμέτωπος με τη νέα ταξιδιωτική πρόκληση «Δρόμος Ειρήνης 2018» / Αρχαία Ολυμπία - Χιροσίμα. Πρόκειται για ένα διηπειρωτικό οδοιπορικό από την Ελλάδα στην Ιαπωνία, στο οποίο ο Έλληνας αναβάτης έχει επιφορτιστεί να μεταφέρει και να παραδώσει συμβολικά δώρα από τον Δήμαρχο της Αρχαίας Ολυμπίας κ. Ευθύμη Κοτζά στον Δήμαρχο της Χιροσίμα, στα πλαίσια των εκδηλώσεων μνήμης για τη συμπλήρωση των 73 χρόνων από τη ρίψη της ατομικής βόμβας στη Χιροσίμα (6 Αυγούστου 1945).

Με αφετηρία το χώρο του Δημαρχιακού Μεγάρου της Αρχαίας Ολυμπίας και με την παρουσία των Δημοτικών Αρχών της πόλης, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης ξεκίνησε στις 11 Ιουνίου 2018 την διαδρομή του προς τη “Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου”, μεταφέροντας στις αποσκευές της μοτοσυκλέτας του δώρα Ειρήνης και Φιλίας, καθώς επίσης και ένα μήνυμα Αλληλεγγύης του Δημάρχου της Αρχαίας Ολυμπίας. Η κίνηση αυτή αποτελεί μία συμβολική κίνηση, η οποία αποδεικνύει περίτρανα πως η Ελλάδα, κοιτίδα του Ευρωπαϊκού πολιτισμού, ασπάζεται τα Ολυμπιακά ιδεώδη της Ειρήνης και της Φιλίας, που αποτελούν και την συνεκτική δύναμη των λαών της υφηλίου. Είναι γνωστό ότι η Αρχαία Ολυμπία διατηρεί τις τελευταίες δεκαετίες παραδοσιακά φιλικές σχέσεις με την Ιαπωνία. Ο τόπος γέννησης των Ολυμπιακών Αγώνων τελεί αδελφοποιημένη πόλη με την ιαπωνική πόλη Ιναζάβα, ενώ στον προαύλιο χώρο του Δημαρχείου της Αρχαίας Ολυμπίας βρίσκεται το μνημείο του αείμνηστου Ιάπωνα φιλέλληνα πανεπιστημιακού καθηγητή Κεΐζι Κοκούμπου, όπου φυλάσσεται η τέφρα του.

Το συναρπαστικό ταξίδι του Κωνσταντίνου Μητσάκη θα ολοκληρωθεί στις αρχές Αυγούστου με την παράδοση των συμβολικών δώρων στον Δήμαρχο της Χιροσίμα. Κατά την διάρκεια του οδοιπορικού θα διασχίσει οκτώ χώρες (Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Μολδαβία, Ουκρανία, Ρωσία-Σιβηρία, Μογγολία και Ιαπωνία), καλύπτοντας συνολικά 15.800 χλμ.

Ο Δήμαρχος της Αρχαίας Ολυμπίας κ. Ευθύμιος Κοτζάς, κατά τη διάρκεια της παράδοσης των δώρων και της επιστολής στον Κωνσταντίνο Μητσάκη μπροστά από το μνημείο του Κεΐζι Κοκούμπου δήλωσε: «…για συμβολικούς λογούς το ταξίδι του Κώστα Μητσάκη θα ξεκινήσει από την Αρχαία Ολυμπία καθώς η πόλη που θα τερματίσει το φετινό του οδοιπορικό θα είναι το Τόκυο της Ιαπωνίας, την πόλη  που διοργανώνει τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2020. Ο Δήμος από την πλευρά του επέλεξε να δώσει την αιγίδα σε αυτόν τον παγκόσμιο ταξιδευτή προκειμένου να μεταφέρει το μήνυμα της Ολυμπίας στη μαρτυρική Χιροσίμα, αλλά και στο Τόκυο. Το μήνυμα της ειρήνης,  της συναδέλφωσης, των πανανθρώπινων αξιών και των Ολυμπιακών αγώνων. Ευχόμαστε από τη μεριά μας στον Κώστα Μητσάκη να είναι ο δρόμος καλός και να καταλήξει στον τελικό του προορισμό προκειμένου να μεταφέρει αυτό το σπουδαίο μήνυμα.»

Αμέσως μετά την παραλαβή των δώρων από τον Δήμαρχο της Αρχαίας Ολυμπίας, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης δήλωσε: «Tο φετινό οδοιπορικό «Δρόμος Ειρήνης 2018», από την Αρχαία Ολυμπία στη Χιροσίμα με Honda CRF250 Rally, αποτελεί μία μεγάλη πρόκληση για μένα, καθώς μετά από 33 χρόνια ταξιδιών σε όλα τα σημεία της γης φέτος έχω επιφορτιστεί με την ομολογουμένως αξιοζήλευτη αποστολή να μεταφέρω -εκτός από τα δώρα- κι ένα μήνυμα Ειρήνης στο Δήμαρχο της μαρτυρικής Χιροσίμα από τον Δήμαρχο της Αρχαίας Ολυμπίας.

Σ’ αυτό το δύσκολο και ιδιαίτερα απαιτητικό ταξίδι επέλεξα την Honda CRF250 Rally γνωρίζοντας την τεχνολογική υπεροχή αλλά και την αξιοπιστία των μοντέλων της Honda. Ακολουθώντας την διαδρομή του Υπερσιβηρικού δρόμου (Trans-Siberian Road), ανυπομονώ να βιώσω μια συναρπαστική δίτροχη περιπέτεια, η οποία απαιτεί φυσικά πολύπλευρη προετοιμασία και προσεκτικό σχεδιασμό, καθώς υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ’ όψιν, όπως οι γεωμορφολογικές ιδιαιτερότητες της διαδρομής, η κατάσταση και το είδος του οδικού άξονα (άσφαλτος και χώμα), οι υπάρχουσες υποδομές εξυπηρέτησης  και οι κλιματολογικές συνθήκες.»

Honda CRF250 Rally

“Συνοδοιπόρος” του Κωνσταντίνου Μητσάκη καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του θα είναι μία Honda CRF250 Rally. Μία μοτοσυκλέτα 250cc διπλής χρήσης που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων: κινείται με άνεση στην πυκνή αστική κυκλοφορία χάρη στο ελαφρύ βάρος, τις slim αναλογίες και την εξαιρετική ευελιξία της, ενώ η ανάρτηση, η απόσταση από το έδαφος και το ύψος της σέλας υπόσχονται οδηγική απόλαυση και άνεση σε κακοτράχαλα οδοστρώματα και συνθήκες εκτός δρόμου. Ανοίγει νέους ορίζοντες στους λάτρεις των δύο τροχών ανεξάρτητα από το επίπεδο εμπειρίας του αναβάτη. Βασισμένη σχεδιαστικά στη αγωνιστική HRC CRF450 RALLY Dakar, η CRF250 RALLY φέρνει κάτι νέο στην αγορά. Πέρα από το ότι είναι ικανή να τρέξει σε ειδικές διαδρομές της ερήμου, προσφέρει και μία πραγματική αίσθηση περιπέτειας σε αναβάτες που προτιμούν μία ελαφριά, ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα. Σε όλο τον κόσμο ή μέσα στην πόλη, η CRF250 RALLY βρίσκεται στο στοιχείο της.

Το μεγάλο ρεζερβουάρ 10.1L (συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας 1,6L) προσφέρει αυτονομία πάνω από 320km χάρη σε μία κατανάλωση 33,3km/l (WMTC mode) και τα νέα ψηφιακά όργανα περιλαμβάνουν δείκτη στάθμης καυσίμου και στροφόμετρο. Οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και το μεγάλο ύψος από το έδαφος αποτελούν εχέγγυα σε μεγάλες αποστάσεις εκτός δρόμου, ενώ ένας μεγαλύτερος, πλευστός εμπρός δίσκος – και το ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί για το πίσω φρένο – παρέχει αξιόπιστη επιβράδυνση.

Ο κινητήρας αποδίδει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές και αξιοσημείωτη μέγιστη ισχύ, λόγω των αλλαγών που έχουν γίνει σε σχέση με την CRF250L, όπως: ανανεωμένο σύστημα PGM-FI και σώμα ψεκασμού, νέα εισαγωγή στο φιλτροκούτι και ελαφριά εξάτμιση.

Οι επιδόσεις του υδρόψυκτου, μονοκύλινδρου κινητήρα, προδιαγραφών EURO4,  DOHC 250cc της CRF250 RALLY εστιάζουν τόσο στη ροπή στις χαμηλές στροφές όσο και στην μέγιστη ισχύ και τη γραμμική  απόδοση. Η μέγιστη ισχύς των 18.2 kW αποδίδεται στις 8.500rpm με τη μέγιστη ροπή των 22.6Nm να επιτυγχάνεται στις 6.750rpm.

Βιογραφικό Κωνσταντίνου Μητσάκη

Ο Κωνσταντίνος Μητσάκης γεννήθηκε στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας πριν από 54 χρόνια. Είναι ένας γνωστός και καταξιωμένος ταξιδιωτικός αρθρογράφοςφωτογράφος, ο οποίος δημοσιογραφεί στον Ημερήσιο και Ειδικό Τύπο περισσότερο από δυο δεκαετίες.

Ταξιδεύοντας στη σέλα μιας μοτοσυκλέτας, τα τελευταία 33 χρόνια έχει επισκεφθεί 110 χώρες, διατρέχοντας 1.350.000 χλμ. και στις πέντε ηπείρους του πλανήτη. 

Τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που βίωσε ο Κων/νος Μητσάκης στους δρόμους του κόσμου, έχει αποτυπώσει σε 12 καλαίσθητα βιβλία.

Εκτός από την συμμετοχή του σε διάφορες τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, ο Κων/νος Μητσάκης πραγματοποιεί επίσης εκθέσεις φωτογραφίας και ενημερωτικές διαλέξεις -με ταξιδιωτικό περιεχόμενο- σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, πολιτιστικούς φορείς, πρεσβείες ξένων χωρών και μορφωτικούς συλλόγους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • SHETTERS 21/6

    Shetters ζελατίνα κράνους – Από διάφανη σε φιμέ

    Την τελευταία λέξη της φωτοχρωμικής τεχνολογίας χρησιμοποιεί η γαλλική εταιρεία Shetters, εφαρμόζοντας την σε γυαλιά ηλίου και ζελατίνες μοτοσυκλετιστικών κρανών. Ουσιαστικά πρόκειται για υγρούς κρυστάλλους, παρόμοιους με αυτούς που βρίσκονται στις LCD οθόνες, οι οποίοι όταν...

  • DOMIO 20/6

    Domio - Κάνε το κράνος σου... ηχείο

    Αν και είναι αμφισβητούμενο το κατά πόσο είναι ασφαλές να οδηγεί κανείς μοτοσυκλέτα ακούγοντας μουσική μέσα από το κράνος, υπάρχει μια ολόκληρη αγορά που υποστηρίζει audio συστήματα για κράνη, συνήθως σε συνδυασμό με κάποιο κιτ επικοινωνίας Bluetooth.

  • ALLIGHT 20/6

    ALLight - Απλή μηχανική λύση για οριζόντιο φως τη νύχτα

    Ένα σύνηθες πρόβλημα με τα φώτα της μοτοσυκλέτας είναι πως αυτή πλαγιάζει, αυτά όμως όχι. Η δέσμη που φωτίζει παράλληλα με τον δρόμο χάνεται όταν η μοτοσυκλέτα στρίβει πλαγιασμένη καθώς το δεξιό της όριο χαμηλώνει ταυτόχρονα, αφήνοντας συχνά το εσωτερικό της στροφής στο σκοτάδι...

  • MOTOGUZZI 20/6

    Moto Guzzi V7 III Limited

    Στο Biarritz, με την ευκαιρία του φεστιβάλ Wheels and Waves, η Moto Guzzi παρουσίασε το νέο V7 III Limited, μία πανέμορφη ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής.

  • KTM 19/6

    ΚΤΜ 390 Adventure – Επίσημα το 2019 στην παραγωγή

    Από την Ινδία μας έρχεται η είδηση αυτή και αφορά στην επίσημη επιβεβαίωση για την παραγωγή του KTM 390 Adventure μέσα στο 2019. Εκεί το περιμέναμε όλοι βέβαια να παρουσιαστεί, όμως το να τo επισμοποιεί η ίδια η KTM, είναι διαφορετικό και 100% σίγουρο.

  • ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ 19/6

    Ταξινομήσεις Μάιος 2018 – Τα 210 πρώτα scooter

    Το Piaggio Beverly 300 σημείωσε 315 ταξινομήσεις τον Μάιο του 2018, κατακτώντας έτσι την 1η θέση στα scooter, αλλά και γενικότερα στα δίκυκλα.

  • ETHEC 19/6

    Ethec – Ηλεκτροκίνητη

    H Εthec, είναι ένα project δύο πανεπιστημιακών σχολών, του Πολυτεχνείου και της Σχολής Καλών Τεχνών της Ζυρίχης. Μια ομάδα 14 μηχανικών και 2 σχεδιαστών συνέβαλαν ώστε να δημιουργήσουν δίχως περιορισμούς την ιδανική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, κατά την άποψή τους.

  • KYMCO 18/6

    KYMCO – Tο Noodoe αναβαθμίζεται και επεκτείνεται

    Το Noodoe, το σύστημα πλοήγησης (και όχι μόνo) της KYMCO, που το γνωρίσαμε στον standard εξοπλισμό του AK550, αναβαθμίζεται. Οι κάτοχοι του scooter, μπορούν να κατεβάσουν τη νέα έκδοση για smartphone με λειτουργικό iOS ή Android, ενώ όπως ανακοίνωσε η επίσημη αντιπρόσωπος της...

  • SUZUKI 16/6

    Suzuki – Το Burgman με κυψέλες καυσίμου στην παραγωγή!

    Η Suzuki, στον τομέα των εναλλακτικών πηγών ενέργειας, έχει κάνει την τοποθέτηση της εδώ και καιρό, “ψηφίζοντας” κυψέλες καυσίμου. Στο Hamamatsu εξελίσσουν από το 2006 τις κυψέλες καυσίμου, προσαρμοσμένες σε δίτροχα δεδομένα, με τα scooter της σειράς Burgman να...

  • 15/6

    Ο τελωνειακός πόλεμος ΗΠΑ - ΕΕ και οι επιπτώσεις στην μοτοσυκλέτα

    Με τον εμπορικό “πόλεμο” μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης να έχει ξεκινήσει, η γηραιά ήπειρός, για πρώτη φορά συγκεκριμενοποιεί και ξεκαθαρίζει τα… αντίμετρα που έχει πάρει, με μια λίστα στην οποία συμπεριλαμβάνονται όλα τα προϊόντα των ΗΠΑ, στα οποία θα επιβληθεί...

  • 15/6

    Ride Vision – Σύστημα ασφαλείας με προειδοποίηση σύγκρουσης

    Η Ride Vision είναι μια εταιρεία από το Ισραήλ, η οποία και φέρεται να έχει εξελίξει το πρώτο ARAS (Advanced Rider Assistance System, εκ του ADAS για τα αυτοκίνητα) σύστημα για δίτροχα.

  • BULLIT 14/6

    Bullit Motorcycles - Πανέμορφα 125

    H Bullit είναι μια φίρμα μικρών και όμορφων retro μοτοσυκλετών, με έδρα το Βέλγιο. Η μητρική της εταιρεία είναι η MOOOF, ενώ τα μηχανικά μέρη των 4 μοντέλων της Bullit είναι κινέζικης προέλευσης, με τους κινητήρες να αποτελούν αντίγραφα από μοτέρ Suzuki.

  • TAΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ 14/6

    Ταξινομήσεις - Μαΐος 2018 - Οι 10 πρώτες εταιρείες

    Άνοδος 16.1% σημειώθηκε, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, στις ταξινομήσεις δικύκλων και ATV. Συγκεκριμένα, τον φετινό Μάιο σημειώθηκαν 4.416 ταξινομήσεις ενώ τον Μάιο του 2017, 3.305.

  • HONDA 14/6

    Honda VFR800X Crossrunner σε νέα μειωμένη τιμή!

    Το VFR800X Crossrunner, μια μοτοσυκλέτα road adventure με εξαιρετικά ευρύ πεδίο χρήσης και τον γνωστό και δοκιμασμένο V4 κινητήρα της Honda, διατίθεται πλέον σε νέα, μειωμένη κατά 2.000 ευρώ τιμή!

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ 13/6

    Δρόμος Ειρήνης 2018: Αρχαία Ολυμπία - Χιροσίμα με Honda CRF 250 Rally

    Μια διηπειρωτική ζεύξη θα επιχειρήσει ο γνωστός ταξιδευτής, δημοσιογράφος και φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης, μεταφέροντας από τον δήμο της Αρχαίας Ολυμπίας μηνύματα ειρήνης και συμβολικά δώρα, στον δήμο της Χιροσίμα στην Ιαπωνία, στα πλαίσια των εκδηλώσεων μνήμης για στην...