Πρώτα από όλα, από ότι φαίνεται το S 1000 RR χάνει τους ασύμμετρους προβολείς (ο ένας στρογγυλός και ο άλλος «μάτι γάτας») που το χαρακτήριζαν από τη γέννηση του το 2009!
Το ψαλίδι με την ενισχυτική γέφυρα από κάτω, και το νέο υποπλαίσιο-χωροδικτύωμα. Ειδικά το πρώτο (ψαλίδι με γέφυρα) αποτελεί σχεδιαστική λύση που χρησιμοποιούνταν κατά κόρον στο παρελθόν, και πλέον έχει εγκαταλειφθεί στις μοτοσυκλέτες παραγωγής. Να όμως που κάνει come-back το 2019!
Μια ακραία φήμη κάνει λόγο ακόμα και για σύστημα μεταβλητού χρονισμού στις βαλβίδες, όμως κρατάμε μικρό καλάθι.
Σημειώστε πως το νέο BMW S 1000 RR πιθανότατα θα καλύπτει και τις Euro5 προδιαγραφές, που θέλουν τις μοτοσυκλέτες ακόμα πιο ήσυχες και καθαρές από το 2021.